הוספת מרפסת לדירה: האם זה אפשרי?

תוכן עניינים

אם תרצו להוסיף מרפסת לדירה שלכם, תצטרכו לוודא שהמרפסת גדולה מספיק כדי שאנשים יוכלו לעבור בה. הדלת חייבת להיות ברוחב של 3 מטרים לפחות וצריך להיות מספיק מקום עבור אנשים ללכת בין המעקה לבניין. כמו כן, חשוב שתוכלו לגשת למרפסת מתוך הדירה שלכם. זה אומר שצריך דלת משני צידיו או חלון שנפתח מבפנים.

מאמר זה ידריך אתכם בתהליך הוספת מרפסת לדירה שלכם

1. מצאו מקום למרפסת.

2. החליטו על גודל וצורת המרפסת.

3. בחרו חומרים למשטחים החיצוניים והפנימיים של המרפסת כמו עץ, מתכת או אבן.

מרפסת היא תוספת נהדרת לכל דירה

מרפסת היא תוספת נהדרת לכל דירה. הוא מספק לכם מקום להירגע וליהנות מהקפה של הבוקר או מהיין בערב. זה גם מציע לך מקום לשים צמחים, פרחים וקישוטים קטנים אחרים. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להחליט אם אתה רוצה את המרפסת בחלק הפנימי של הדירה שלך או בחלק החיצוני שלה. אם אתה רוצה את זה מבפנים, אז יש כמה דברים שאתה צריך לעשות לפני הוספתו. תצטרכו לוודא שיש מספיק מקום בסלון שלכם בשביל זה ושיש מספיק מרווח מרווח בין התקרה לרצפה כדי שאור יוכל להיכנס פנימה. אם לא, אז אתה צריך לתכנן להוסיף הרחבה על תקרת הסלון שלך כך שאור יוכל להיכנס מלמעלה וגם מלמטה.

הוספת מרפסת לדירה יכולה לעשות הבדל גדול באופן שבו אתם מרגישים לגבי הבית שלכם. לעתים קרובות מתעלמים ממרפסות, אך הן דרך מצוינת להגדיל את מרחב המחיה שלך ולהוסיף ערך לבית שלך. ישנם יתרונות רבים בהוספת מרפסת לדירה. אתה יכול להשתמש בו כחדר חיצוני לאירוח אורחים, גינון או סתם ליהנות מהנוף. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשאתם חושבים להוסיף מרפסת לדירה שלכם. אתה צריך לקחת בחשבון את גודל המרפסת, החומרים שמהם אתה רוצה שהיא עשויה והאם אתה רוצה שהיא תהיה באוויר הפתוח או סגורה.

ריכזנו עבורכם רשימה של שיקולים שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת.

  •  גודל: גודל המרפסת שלך יהיה תלוי באיזה סוג אתה מתכנן לבנות וכמה מקום פנוי בדירה שלך. אם אין מספיק מקום לאחד באוויר הפתוח, אז עדיף ללכת עם אחד סגור.
  • חומרים: החומרים שמהם עשויה המרפסת שלך יכולים להשפיע על העמידות והמראה שלה. אתה יכול לבחור בין עץ, מתכת, זכוכית ו

מרפסת היא דרך מצוינת לגרום לחלל שלך להרגיש פתוח ומזמין יותר. הוא גם מספק מרחב מחיה חיצוני שיכול לשמש לאירוח, קריאה או סתם מנוחה. סוג המרפסת הנפוץ ביותר הוא זה המחובר לקומה השנייה של בניין. מרפסת מסוג זה נתמכת לרוב על ידי עמודים או עמודים המחוברים לקירות הבית. ניתן להוסיף מרפסת לכל סוג של בית – צמוד קרקע, דו משפחתי, בית עירוני, בית משותף – כל עוד יש מספיק מקום מלפנים ומאחור עבורה. הדרישות היחידות הן שיש מספיק מרווח ראש כדי שתוכל להסתובב בנוחות ויש לו מעקה או מחסום בשלושה צדדים כדי שאנשים לא יפלו.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: