הסרת קעקועים כירורגית

תוכן עניינים

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לרצות להסיר קעקוע כירורגי.

חלק מהסיבות הללו הן: חרטה, בריאות או משפחה.

תהליך הסרת הקעקוע הניתוחי עלול להיות יקר וכואב. הסיבה לכך היא שיש לחתוך את הקעקוע בלייזר או להסיר אותו בניתוח על ידי מנתח.

הסרת הלייזר אורכת כשנה עד שהעור מתרפא כראוי, והיא עלולה לגרום לצלקות על העור כתוצאה מההליך. הניתוח יקר יותר אך פחות כואב, אך הוא גם מותיר צלקות על העור מהמקום בו נכרת הקעקוע.

למידע נוסף על הסרת קעקועים היכנסו לאתר http://tattooremoval.co.il

הליך ההסרה

הסרת קעקועים כירורגית היא הליך שמסיר קעקועים מהעור. זה נעשה על ידי ניתוח לייזר או דרמברסיה.

אפשר לעשות את זה בבית בעזרת דרמרולר וקרם להסרת קעקועים.

הסרת קעקועים כירורגית היא הליך להסרת קעקועים מהעור. קעקועים הם סוג של שינוי גוף, וככזה, הם לא תמיד רצויים על ידי בעליהם.

 

סיבות להסרת קעקועים

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים רוצים להסיר קעקועים. זה יכול להיות בגלל שהם שינו את דעתם לגבי הקעקוע או שזה יכול להיות בגלל שהקעקוע כבר לא משמעותי עבורם. סיבות אחרות כוללות:

האדם לא אוהב את איך שהקעקוע נראה

האדם רוצה לשנות את מיקום הקעקוע שלו

האדם רוצה להסתיר השתייכות לכנופיה ישנה

 

הליך כירורגי

הסרת קעקועים כירורגית היא הליך כירורגי המשמש להסרת קעקועים מהעור. זה יכול להיעשות על ידי לייזר, דרמברזיה או כריתה כירורגית.

ההליך אורך כשעה בלבד, והעלות משתנה בהתאם לסוג הטיפול וכמה טיפולים נדרשים.

הסרת קעקועים כירורגית היא תהליך שעלול להיות כואב ויקר. תהליך הסרת קעקוע כירורגי כולל בדרך כלל את הדברים הבאים:

תהליך הסרת הקעקועים בניתוח יכול להיות כואב ויקר. ישנן שלוש דרכים עיקריות להסרת קעקוע כירורגי: לייזר, דרמבריציה או כריתה. טיפול בלייזר הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר להסרת קעקועים אך יש לו גם את הסיכון הגבוה ביותר להצטלקות. Dermabrasion מסיר קעקועים על ידי גירוד של העור עם מברשת תיל חשמלית בעוד כריתה מסירה קעקועים על ידי חיתוך רקמת העור סביב הקעקוע.

 

בעבר, אנשים השתמשו בשיטות ניתוח להסרת קעקועים כדי להיפטר מקעקועים. שיטות אלו כוללות דרמבריזציה, כריתה וטיפול בלייזר.

Dermabrasion הוא הליך כירורגי המשתמש במכשיר כדי להסיר את שכבת העור העליונה. לאחר מכן המנתח מסיר את דיו הקעקוע בעזרת אזמל או מברשת תיל.

כריתה משמשת גם להסרת קעקועים כירורגית. מנתח יחתוך את אזור העור עם הקעקוע בתוכו ויתפור אותו בחזרה לאחר מכן.

טיפול בלייזר יכול לשמש גם להסרת קעקועים כירורגית. הלייזר מכוון ומפרק חלקיקי דיו על מנת להסיר אותם מגופך.

 

הסרת קעקועים כירורגית היא תהליך של הסרת קעקועים בניתוח. זוהי דרך קבועה ויעילה יותר להסיר קעקועים שהוחלו עם דיו בל יימחה. ההליך מבוצע בהרדמה מקומית ואורך כשעה.

ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: או בעזרת לייזר או בעזרת אזמל. בעזרת לייזר, פיגמנט הקעקוע סופג אנרגיה מאור ומתפרק לחלקיקים קטנים יותר אשר נספגים לאחר מכן על ידי מערכת החיסון של הגוף. עם אזמל, מבצעים חתך על גבי הקעקוע ולאחר מכן מושכים אותו מלמטה.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: