השכרת גנרטור לאירוע בחיפה

תוכן עניינים

 

השכרת גנרטור לאירוע יכולה להיות סיפור מורכב, גם מבחינת האיכות וגם בעקבות ההבנה של הלקוח של איזה גרנטור הוא באמת צריך, לכן חשוב לערוך בדיקת מקדימה ומקיפה, להתייעץ עם המומחים, לבדוק מה יתחבר לגנרטור ורק אז לגשת לחנות או לחברה מקצעוית המתמחה בהשכרת גנרטור לאירוע. חשוב לציין שמאוד חשוב להבין את מאפייני האירוע, איפה בדיוק הוא מתקיים מבחינת הלוקיישן, כמה אנשים מוזמנים לאירוע, בכמה תאורה, מוזיקה ושאר מוצרי חשמל נעשה שימוש ורק לפי זה להתאים את בחירת הגנרטור. הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שהחשמל יפול במהלך האירוע ולכן עוד משהו שצריך לעשות זה בדיקות ניסיון לפני שהאירוע מתקיים.

איך בודקים איזה גנרטור מתאים לאירוע שלנו?

גנרטור לאירוע של חברת המרכז לגנרטורים יכול להגיע לעוצמות מאוד גבוהות, אבל חשוב לדעת לשכור את הגנרטור הנכון שיוציא לנו את הסאונד הטוב ביותר ולרוב חשוב ללוות את הגנרטור גם השכרה של מערכת הגברה מתאימה עם חיבורים למה שנחוץ- אם זה מיקרופון, רמקול טלוויזיה וכו'.

את עוצמת הוואט של הגנרטור נדע באמצעות בדיקה זריזה במדבקה המודבקת לחלקו האחורי של הגנרטור, המדבקה מודבקת בכל גנרטור על מנת להתאימו לכל צרכי המשתמש- חשוב לא להעמיס על המכשיר כדי לא לפגוע באיכותי או בתקינותו.

לאיזה אירועים משכירים גנרטורים?

גנרטורים מושכרים לרוב באירועים כמו-

  • חתונות המתקיימות באזורים ללא חשמל.
  • מסיבות חיצוניות כמו הפקת על חוף הים, מסיבות טבע, ימי הולדת בפארקים בהם רוצים לנפח מתנפח באמצעות גנרטור וכדומה. לכל מסיבה יש את המטרה שלה ואת השימושים שלה בגנרטור.
  • להופעות חיות- אם זה בפארקים או במתחמי הופעות המנותקות מנקודת חשמל.
  • טקסים- לרוב מדובר בטקסים בהם יש צורך במערכת הגברה מתקדמת ולפעמים גם בתאורה.
  • אירועי דת (כמו למשל בכותל הרים או באתרי קדושה).

מחירי השכרת גנרטור לאירוע

לרוב להשכרת גנרטורים לאירועים יוקצה תשלום חודשי, כיוון שלרוב הכנות האירוע מתרחשות כמה ימים לפני האירוע עצמו ופירוק האירוע אורך כמה ימים לאחריו.
על מנת למקד את הקוראים שלנו ערכנו עבורם סקר קצר ואלו המחירים שמצאנו מהחברות המומלצות בשוק כיום-
גנרטור חזק שנע בין 12,500 וואט ל-250,000 וואט יעלה בין 4,600 שקלים ל– 24,000 שקלים לחודש.

ישנה אופציה להשכרה שנתית דבר העשוי לעלות בין 10,000 שקלים ל33,000 שקלים.

אילו חברות מומלצות?

חשוב מאוד לבדוק את החברה המייצרת הגנרטור ואת החברה ממנה נשכיר, כדי שהאיכות של המכשיר יהיה טוב ומתאים לגודל האירוע. מומלץ להתייעץ עם מומחים ולקרוא על כל מכשיר עליו ממליצים בטרם שכרנו את הגנרטור. המומחים ממליצים על גנרטורים של החברות Yamaha, Honda, Schimler, Briggs & Stratton ואותם נוכל למצוא ברוב האירועים הגדולים כמו הופעות או מסיבות.

דגם מהמומלצים ביותר הוא ה- SCHIMLER על ידי המומחים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אפליקציה או אתר איקומרס?

בעידן הדיגיטלי המתקדם שאנו חיים בו, לקוחות משתמשים במגוון מכשירים ופלטפורמות שונות, כך שכל בעל עסק שמעוניין למכור את מוצריו או שירותיו באופן מקוון מבין

קרא עוד »
השתלת שיניים בחיפה

  השתלת שיניים הפכה לאחד התחומים המובילים ביותר ברפואת שיניים. התחום מתפתח וכיום קיימות שיטות רבות וטכנולוגיות חדשניות מאוד לביצוע השתלת שיניים. השתלת שיניים  נחשבת

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: