השכרת גנרטור קטן

תוכן עניינים

 

בין הפתרונות הטובים ביותר בתחום האלקטרוניקה והחשמל נקרא גנרטור. הגנרטור מתאים למגוון רחב של שימושים ולמעשה בכל מקום שאנו זקוקים לחשמל כדי לחבר מוצרי חשמל ולקבל אספקת חשמל סדירה הוא יכול לעזור לנו. הרי כולנו מתקשים לדמיין חיים ללא חשמל. אנחנו עושים כל כך הרבה פעולות שמערבות את מערכת החשמל בכל מקום בו אנחנו נמצאים. לכל מקרה שכזה ניתן להשכיר גנרטור קטן. יחד עם זאת, יש המון סוגים של גנרטורים ולא כל אחד מתאים לכל צורך של כל אדם, לכן חשוב לדעת איזה גנרטור נרצה לרכוש, כמה נוכל להוציא וכמובן- מה המטרה. ברוב מקרי השכרת גנרטור קטן מדובר באירועים קטנים או קמפינגים. ערכנו עבורכם סקר שוק קצר וחקרנו מיהן החברות מומלצות ביותר לשכור הגנרטור הקטן.

מאילו סיבות אנשים שוכרים גנרטור קטן?

  • קמפינג- אם אתם רוצים לצאת לחיק הטבע ולא לוותר על תאורה, מוזיקה, הטענה של הסלולארים שלכם ושאר פתרונות המצריכים חשמל, השכרת גנרטור קטן מעולה עבור זה.
  • מסיבה קטנה באזור ללא חשמל
  • גנרטור חירום – במצבים בהם החשמל נופל במקומות שבהם קשה עד בלתי אפשרי להסתדר ללא חשמל.

מה חשוב לדעת לפני שמשכירים גנרטור?

חשוב לדעת מה המטרה שלנו בהשכרת הגנרטור הקטן פנו לאתר ענק הגנרטורים וקבלו ייעוץ חינם, למה נרצה לחבר לגנרטור אותו נשכיר, כיוון שלכל גנרטור בכל גודל יש עוצמה שונה של חשמל אותה הוא יכול להעביר או לקבל, אותה נמצא על מדבקה המובדקת מאחוריו, שאל המספר הכתוב מוסיפים בדרך כלל עוד קצת כדי לא להעמיס ולהרוס את המכשיר. התייעצות עם אנשים המתמחים בתחום יכול לסייע רבות על מנת למצוא את הגנרטור המתאים לכל צורך.
על מנת להפיק את המיטב מאותו גנרטור חשוב לבדוק שהוא איכותי, של חברה אמינה ומוכרת- גם המשכירה את הציוד וגם המייצרת את אותו מכשיר, וגם כאן הייעצות עשויה להועיל רבות, כיוון שלרוב, מי שאינו מתעסק עם המכשירים האלו לא מכיר את חברות ההשכרה והחברות המייצרות.

כמה עשוי לעלות גנרטור קטן להשכרה?

השכרה חודשית עשויה להיות הוצאה גדולה אך אם מדובר באירוע בודד, כמו ברוב מקרי ההשכרה, העלות תיהיה נוחה וסבירה לכיס.
מסקר שוק קצר שערכנו עבורכם עלו הממצאים הבאים:

  • השכרת גנרטור קטן שנע בין 7,500 וואט ל-30,000 וואט עשוי לעלות בין 2,500 ל-4,600 שקלים לחודש.
  • השכרת גנרטור קטן שנע בין 3,000 ל-12,000 וואט עשוי לעלות בין 250-500 שקלים ליום.

מהן החברות המומלצות ביותר לגנרטור?

המומחים ממליצים על גנרטורים של החברות Yamaha, Honda, Schimler, Briggs & Stratton. אחד הדגמים המומלצים ביותר הוא ה- SCHIMLER 2000 הידוע בהיותו גנרטור מושתק, ובכך לא מפריע או מרעיש לכולם באירוע הקטן אותו תרצה לקיים והוא גם חסכוני מאוד לעומת סוגים אחרים של גנרטורים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: