כל מה שרציתם לדעת על עבודה באירופה עם בסט גוב

תוכן עניינים

 

 

אם סיימתם שירות צבאי וכעת אתם רוצים לעבוד בעבודה עם הכנסה נאה מלי לוותר על טיול ברחבי אירופה יש מספר דברים חשובים שכדאי שתדעו. אלפי ישראלים טסים מדי שנה לעבוד בעגלות במדינות שונות באירופה ואפשר בהחלט להבין אותם, מי לא היה רוצה לחיות את החלום, להכיר חברים חדשים,

לגלות תרבויות חדשות ובו בזמן לעבוד בעבודה חוקית שמעניקה את האפשרות לשילוב בין עבודה ופאן? מה בעצם מושך כל כך הרבה ישראלים לעבוד העגלות בחו"ל? מה זה אומר עבודה באירופה ? ומה בדיוק מוכרים בעגלות האלה? כל זאת במאמר שלפניכם.

 

עגלות היא לא מילה גסה

המונח עגלות השתרש מכיוון שמדובר בדוכנים מכירה ניידים ממש כמו שאתם מכירים מהקניונים בארץ והראשונה בתחום היא חברת טרמינל עבודה בחול. היתרון של הדוכנים הניידים הוא שאפשר להציב אותם בכל מקום כמו אתרי תיירות, קניונים, חופי ים, מרכזי בילוי ועוד. ואתם בעצם גם עובדים וגם זוכים להכיר ולגלות מקומות חדשים במדינה אליה תגיעו לעבוד. בעגלות הללו בעיקר מוכרים מוצרי קוסמטיקה, מוצרים טבעיים של ים המלח, תכשיטים, פריטי אופנה, משקפי שמש ועוד.

 

כל הרעיון בעגלות הוא להעסיק אנשי מכירות ולא מוכרים, בשונה מחנויות רגילות שאנו מכירים המוכר בחנות ממתין ללקוח פוטנציאלי שיכנס לחנות ויפנה אליו לקבל שירות, לעומת זאת איש המכירות בעגלות לא ימתין שהעוברים והשבים יפנו אליו, אלא הוא פונה מיוזמתו ומשווק את המוצרים וכך עובדי עגלות מצליחים לייצר מכירות בהיקפים גדולים לעומת חנות או דוכן רגיל.המטרות העיקריות בעבודה באירופה היא לתפקד כאנשי מכירות אקטיביים, יוזמים ולמכור כמה שיותר כדי להרוויח כמה שיותר בונוסים. לרוב תתקלו בעבודה בעגלות בדינמיקה תחרותית שמושכת את העובדים למצות את הפוטנציאל שלהם.

 

למי מתאימה עבודה בעגלות?

עבודה באירופה עם חברת BEST JOB מתאימה למי שסיים את שירותו הצבאי, בעל דרכון אירופאי ובמיוחד עבור מי שרוצה להתחיל את חייו הבוגרים ברגל ימין. עבודה בעגלות היא עבודה מאוד מאתגרת המאפשרת לך לעבור לחו"ל לתקופה מוגבלת, ללמוד הרבה על עצמך, לממש את הפוטנציאל שלך ולהרוויח הרבה כסף בזמן קצר.

 

כמה כסף אפשר להרוויח בעגלות?

הכסף שאפשר להרוויח משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים ביניהם:

  1. לאן אתם נוסעים? יש אזורים באירופה שאפשר להרויח בהם יותר כסף למשל לונדון או פריז, לעומת אזורים שבהם אפשר להרוויח קצת פחות אבל זה מאוד משתנה.
  2. מתי אתם טסים לעבוד? יש תקופות בשנה שבהן ניתן למכור הרבה יותר כמו למשל לפני ובקריסמס עצמו ובחגים, חופשות אחרות, לעומת תקופות בשנה, אז אנשים קונים פחות וגם יש פחות תיירים.
  3. לכמה זמן אתם נוסעים? יש הבדל בין צעירים שמגיעים לעבודה בחול לתקופה של 3 חודשים בקריסמס ורוצים לעשות מה שנקרא בסלנג ”מכה“ לבין כאלה שנוסעים לתקופה ארוכה וישמרו על משכורת די יציבה.

 

 

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אפליקציה או אתר איקומרס?

בעידן הדיגיטלי המתקדם שאנו חיים בו, לקוחות משתמשים במגוון מכשירים ופלטפורמות שונות, כך שכל בעל עסק שמעוניין למכור את מוצריו או שירותיו באופן מקוון מבין

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: