כמה עולה חברת ניהול ואחזקות למגדל?

תוכן עניינים

 

במגדלי מגורים מרובי קומות ועד הבית הפך לתפקיד קשה מאוד לניהול. יש הרבה דיירים להתנהל מולם, קומות רבות לדאוג לתחזוקתן, לדעת לתחזק כראוי את המעלית ואת מערכות הבניין השונות. לכן, במגדלים מרובי קומות הפתרון האופטימלי ביותר הוא להעסיק חברת ניהול ואחזקות למגדל. על מה חברה כזו אחראית וכמה זה עולה? על כך במאמר הבא.

 

כמה עולה חברת ניהול ואחזקות למגדל– על מה אחראית?

חברת ניהול ואחזקות למגדל אחראית על שני תפקידים מרכזיים בניהול הבניין-

  • ניהול כספי- ועד הבית אחראי בין היתר על גביית כספים וניהול כספי של הבניין. חברת ניהול ואחזקות למגדל תעשה זאת עבורכם. היא תדאג לגבות תשלומים מדיירי הבניין, תפתח חשבון בנק לצרכי הבניין ותוציא דוחות שנתיים. חברת ניהול ואחזקות למגדל תנהל את הכסף באופן הנכון ביותר.
  • תחזוקה שוטפת- חברת ניהול ואחזקות לבניין תדאג לתחזוקת וטיפוח הבניין. היא תדאג לתחזוקת המערכות השונות של הבניין כמו מעלית, חדר המדרגות, החניון, משאבות המים, מערכת כיבוי ועוד. בנוסף היא תדאג לטיפוח הגינה, הלובי וכלל אזורי המחייה המשותפים. מלבד לתחזוקה השוטפת, חברת ניהול ואחזקות למגדל אחראית על תיקונים וטיפולים מתאימים במקרה תקלות שונות בבניין.

 

כמה עולה חברת ניהול ואחזקות למגדל– מה היתרונות?

קיימים יתרונות רבים בהעסקת חברות אחזקת מבנים למגדל-

  • מקצועיות וניסיון- ניהול מגדל מצריך ידע במגוון תחומים שונים. חברות הניהול מנוסות ומכירות את התחומים ויודעות לנהל אותן במקצועיות רבות. כמו כן, חברות אלה מעסיקות אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים שיודעים לטפל ולתת מענה למגוון הבעיות הצצות בבניין.
  • חסכון בזמן- תפקיד ועד הבית מצריך התעסקות רבה המצריכה זמן רב. חברת ניהול ואחזקות למגדל יכולה לחסוך לדיירי הבניין את הזמן הזה.
  • מענה מהיר- חברת ניהול ואחזקות למגדל מעסיקה אנשי מקצוע רבים בתחומי הבניין השונים. לכן, במקרה שתצוץ בעיה או תקלה בבניין, חברת הניהול תעניק מענה מהיר.
  • גוף חיצוני- חברת ניהול ואחזקות למגדל מתפקדת כקבלן משנה, כלומר גוף חיצוני. הדבר מהווה יתרון כיוון שבמקרים של סכסוכי שכנים, דייר שלא מוכן לשלם את דמי ועד הבית, או כלל בעיות אחרות, החברה לא תפחד להעיר לדיירים כדי להימנע מסכסוך השונים ואף תוכל לגשר במקרים של סכסוכים שונים בין שכנים.

 

כמה עולה חברת ניהול ואחזקות למגדל- כמה זה עולה?

חברת ניהול ואחזקות למגדל אחראית על תחומים שונים בניהול הבניין ועושה זאת במקצועיות רבה. אז כמה עולה חברת ניהול ואחזקות למגדל? המחיר משתנה מחברה לחברה אך נע בין 50 שקלים ל-80 שקלים בחודש עבור כל דירה. כמובן שבמקרים של תקלות שונות המצריכות טיפול של אנשי מקצוע המחיר לאותו חודש יעלה ודיירי הבניין יצטרכו לשלם בהתאם. בצעו השוואת מחירים בין חברות הניהול השונות ובדקו מה כל חברה מציעה. אחרי שתבינו את התנהלות החברות השונות ואת טווח המחירים החליטו איזו חברה מתאימה לכם.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אפליקציה או אתר איקומרס?

בעידן הדיגיטלי המתקדם שאנו חיים בו, לקוחות משתמשים במגוון מכשירים ופלטפורמות שונות, כך שכל בעל עסק שמעוניין למכור את מוצריו או שירותיו באופן מקוון מבין

קרא עוד »
השתלת שיניים בחיפה

  השתלת שיניים הפכה לאחד התחומים המובילים ביותר ברפואת שיניים. התחום מתפתח וכיום קיימות שיטות רבות וטכנולוגיות חדשניות מאוד לביצוע השתלת שיניים. השתלת שיניים  נחשבת

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: