מדוע כדאי לשכור משרדים חדשים בעיר חיפה?

תוכן עניינים

העיר חיפה נחשבת לאחת הערים הגדולות המתפתחות ביותר בישראל בשנים האחרונות עם תאוצת בנייה לצד לוקיישן פופולארי ומבוקש עם מוסדות אקדמאיים מבוקשים ומרכזי היי טק בהם נמצאות חברות ומובילות מהארץ ומהעולם. בעשור האחרון העיר לא מפסיקה לגדול ולהתפתח והיא מהווה מוקד תעשייתי ועסקי נרחב ובולט, כתוצאה מכך נחשבת גם למיקום אידיאלי למשרדים חדשים שיובילו ליצירת מקומות עבודה נוספים בצפון הארץ ולהמשך הצמיחה של האיזור כולו.

השכרת משרדים חדשים בעיר היא בסיס למהלך עסקי מושכל עבור מרבית החברות שרוצות לנסות להבטיח לעצמן לוקיישן איכותי בעלויות נוחות יחסית למקובל באיזור גוש דן לדוגמא, מרכיב שמהווה יתרון משמעותי עבור חברות וארגונים שונים. מדובר על פערים שנעים לעתים על עשרות אחוזים במחיר למ"ר, כך שמדובר על חיסכון כלכלי משמעותי בתור התחלה. לצורך העניין, בשנת 2022 נרשמה מגמה חיובית עבור ביקוש למשרדים ברחבי העיר, כאשר פארק ההיי-טק "מתם" נחשב למיקום האטרקטיבי והמבוקש ביותר להשכרת משרדים באיזור עבור מגוון רחב של עסקים, חברות, ארגונים וסטארטאפים שונים. כחלק מתנופת הפיתוח המשמעותית בפן העסקי והמסחרי של העיר ניתן כיום למצוא משרדים איכותיים להשכרה באזורים נוספים ברחבי העיר, כך לדוגמא באזור העיר התחתית, אזור הצ'ק פוסט ומפרץ חיפה, לוקיישינים בעלי פוטנציאל עסקי גבוה.

אחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר באיזור הוא כאמור פארק מתם, פארק הייטק חדשני, מתקדם ונגיש בלוקיישן מנצח בסמוך לחוף הים, בקרבת מנהרות הכרמל, תחנת הרכבת, תחנת אוטובוסים מרכזית וצירי הכבישים הבין-עירוניים 2 ו-4. במתחמי הפארק שוכרות משרדים כמה מהחברות הגדולות ביותר החל מגוגל, אפל, אמזון ועד מיקרוסופוט ואינטל. בימים אלו ממשיך הפארק להתרחב עם הקמת מגדלים ושטחים נוספים עם מגוון אפשרויות של משרדים חדשים להשכרה – לחצו כאן לפרטים >>

לסיכום הדברים,

העיר חיפה נחשבת לאחד הלוקיישנים העסקיים המבוקשים בשנים האחרונות עבור חברות וארגונים רבים, מקומיים ובינלאומיים. העיר מציעה מספר מתחמי מסחר והייטק בולטים עם מגוון אפשרויות של השכרת משרדים חדשים בעלויות נוחות יחסית ביחס לאיזורי הביקוש ברחבי הארץ.

השכרת משרד

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: