איפה להשיג שירות לקוחות לכל חברה

תוכן עניינים

נניח ואתם חייבים את המספר טלפון של החברה שהרגע רכשתם ממנה מנוי, מוצר או שירות, ואיבדתם את הטלפון והכתובת שלהם או לא שמרתם אותם בטלפון, מה תעשו? הכי פשוט זה להכנס לאתר שירות בקליק ולמצוא אותם לפי סניף ואזור! בזכות האינטרנט ופלאי הרשת, אפשר לגשת לכל מידע חשוב שאתם באמת צריכים ברגע האמת ולחסוך זמן יקר בחיפוש אחר כתובות ומספרי טלפון!

עד כמה שירות בקליק יציל לכם את היום?

שירות בקליק אינו אתר המכיל מאגר ענק של דרכי התקשרות ופרטים חשובים אחרים של חברות, ארגונים, עסקים ומוסדות ברחבי הארץ. הכי טוב זה שיש לכם ברשימת המועדפים שלכם אתר שמכיל את כל "דפי הזהב" של האינטרנט. כל חנות או מוסד ממשלתי שמחזיק מספר טלפון, כתובת פיזית ואף כתובת מייל יהיה מופיע שם. אם נניח אתם צריכים ליצור קשר עם שירות לקוחות פוקס הום, מאיפה תשיגו אותם? יש לא מעט סניפים שלהם ברחבי הארץ ואתם צריכים רק את זה שסמוך למקום מגוריכם. חיפוש בגוגל יכול לבלבל אתכם עם כתובת שאינה תואמת למקום המגורים שלכם או המקום הספציפי אליו אתם מעוניינים לגשת. דרך האתר, יש סיווג של מקומות לפי אזורים.

חיפוש יעיל של נותני שירות

עסקים, חברות וארגונים כמו גם גורמים ממשלתיים פזורים בכל רחבי הארץ ודרכי ההתקשרות איתם לא תמיד נוחים. אם למשל אתם צריכים לפנות אל שירות לקוחות פוקס הום ואין לכם בטלפון את המספר שלהם שמור, אין בעיה. תוכלו להיכנס בקלות ובלי שום בעיה אל האתר שירות בקליק והגעתם למקום!

יש לכם שאלות בנוגע לחברה מסוימת ולא מוצאים פרטים רלוונטיים בשום מקום אחר ובטח לא באתר הבית שלהם? באתר שירות בקליק יש את מה שאתם מחפשים! בכל לינק שיוצג לפניכם יש רשימה של פרטי מידע עדכניים לגבי אותה חברה – האם היא פעילה או לא, ממשלתית או פרטית ובירור ח"פ או מספר חברה.

למה שירות בקליק?

שירות בקליק פועל לטובת כלל הגולשים הישראלים ברשת האינטרנט ומציע להם מאגר אדיר של  מקומות מספקי שירות ומוצרים, הכולל מידע לגבי דרכי התקשרות, מידע ארגוני ועוד שאלות נפוצות. אין לכם עוד מה להתלבט ולהתבלבל – שירות לקוחות פוקס הום, הספרייה העירונית בקרבתכם או כל תחנת דלק יופיעו שם עם פרטים עדכניים. למעשה, האתר מהווה מעין דפי זהב של כלל האתרים נותני השירות והאינפורמציה בישראל לתושב.

אז מה עוד אפשר למצוא באתר הזה? מידע על מפלגות, כולל שנת הקמתן והחזון שלהן. תחנות דלק והמיקום הקרוב ביותר שלהם למקומות יישוב. ספריות עירוניות, סניפי בנק, בתי מרקחת וקופות חולים, גני ילדים ובתי ספר יסודיים ותיכוניים,  רשתות חנויות אופנה, מוסדות אקדמיים, חברות תעופה, חברות אינטרנט וסלולר ועוד.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: