מלונות מומלצים באזור חיפה והצפון

תוכן עניינים

מעוניינים לצאת לחופשה מהנה בבית מלון כייפי ומפנק? מתלבטים באיזה מלון לבחור? באזור הצפון יש לא מעט מלונות מצוינים ולכן ההחלטה לא תמיד פשוטה. הנה מספר המלצות על מלונות טובים ואיכותיים בעיר חיפה ובסביבתה הקרובה, שכדאי לכם לבדוק לפני הזמנת החופשה הבאה.

בית מלון מצפה הימים

מדובר בבית מלון ברמת 5 כוכבים אשר כבר זכה לתשבוחות רבות ממבקרים אשר הגיעו להתארח במקום. בבית מלון מצפה הימים תמצאו מתחם ספא יוקרתי וגם מסעדה חלבית כשרה עם מגוון לחמים, מאפים, גבינות, ביצים, סלטים, ירקות ופירות.

בנוסף, במלון זה יש בריכה חצי אולימפית לרווחת האורחים וגם ג'קוזי, חדר כושר וסאונה רטובה ויבשה. גם החדרים של בית מלון מצפה הימים נחשבים לגדולים ומאובזרים והעיצוב בחדרים אלו עוצר נשימה. המלון קרוב מאוד לאטרקציות רבות ותוכלו לצאת ממנו לטיולי ג'יפים, ביקור ביישובים עתיקים, שייט קיאקים וכדומה.

אחוזת יערות הכרמל היוקרתית

במלון זה תמצאו 126 חדרים וסוויטות ברמה הגבוהה ביותר, לצד ספא יערות הכרמל אשר זכה בעבר בתואר הספא הטוב ביותר במזרח התיכון. אחוזת יערות הכרמל היא למעשה אחוזת בריאות ולכן במקום מתקיימים טיפולים, הרצאות, סדנאות ופעילויות כושר שונות שממש לא כדאי להחמיץ בעת הביקור.

הלובי של המקום מפואר ומעוצב והמדשאות המרשימות מקיפות את המלון ומספקות תחושת חופש וחיבור עוצמתי לטבע. קיימת אפשרות להזמין גם יום כיף באחוזה הכולל בין היתר טיפולי ספא, השתתפות בפעילויות המתקיימות באחוזה ושימוש חופשי במתקני המלון. לרוב ימי הכיף בבית מלון יערות הכרמל ישלבו גם ארוחת בוקר וצהריים במסעדת האחוזה.

מלון לאונרדו פלאזה בטבריה

עם חדרים מודרניים, מתחם ספא מפואר ונוף קסום אל הכנרת, בית מלון לאונרדו פלאזה בטבריה הוא ללא ספק מלון שכדאי לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון באזור הצפון.

במלון זה יש בריכת שחייה חיצונית אשר משקיפה אל הכנרת ואפילו אולמות אירועים וכנסים, לאלו מכם אשר שוקלים לקיים אירוע עסקי כזה או אחר. גם החדרים במלון מאובזרים מאוד וניתן למצוא בהם כספת, טלוויזיה, ספה נפתחת, מיני בר, ערכת תה וקפה, מייבש שיער וכמובן אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

מלון לאונרדו פלאזה בחיפה

אם קודם לכן דיברנו על מלון לאונרדו פלאזה בעיר טבריה, כעת נדבר על המלון הנוסף של רשת מלונות פתאל, אשר נמצא בעיר חיפה. מלון זה ממוקם על חוף הים וזה יתרון משמעותי לכל מי שמעוניין לבלות קצת על החוף ולהיות קרוב לאטרקציות ופעילויות שונות.

בנוסף, במלון יש בריכה מקורה ומחוממת ואוכל מפנק וגם החדרים גדולים, מעוצבים למדי ומזמינים. ניתן להזמין אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר וקיימת גם האפשרות להזמנת חצי פנסיון או פנסיון מלא. יש לבדוק היטב את המחירים לפני הזמנת החופשה.

לסיכום, באזור צפון הארץ יש לא מעט מלונות מומלצים ושווים. כדאי לבדוק היטב את מתקני המלון, להסתכל בתמונות וסרטוני וידאו של המלונות ולבחון את המחירים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »
אזרחות
חידוש דרכון רומני – איך עושים זאת?

לדרכון רומני יש יתרונות רבים ומגוונים. בין אם אתם מתכננים לעבור לגור ברומניה או באחת ממדינות האיחוד האירופי, מעוניינים להשקיע בנדל"ן במדינות אלו או פשוט רוצים ליהנות ממגוון היתרונות המשמעותיים של הדרכון הרומני, הנחשב לדרכון אירופאי לכל דבר, תוכלו פשוט להתחיל בהליך הנפקת הדרכון החדש שלכם. במידה ויש לכם דרכון רומני ופשוט עבר תוקפו, תוכלו לחדש אותו בקונסוליה הרומנית בישראל.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: