טיפים לתליית טלויזיה: מניעת טעויות נפוצות

תוכן עניינים

 

מי מאיתנו לא צופה בטלויזיה באופן קבוע? אחת התלונות של אנשים שאוהבים לצפות בטלוויזיה קשורה לבעיות אורטופדיות שנוצרות כתוצאה מאי התאמה בין גובה הספה או המיטה לבין הגובה שבו הטלוויזיה צפויה. לכן, קיימת חשיבות רבה לאיך ובאיזה גובה תולים את הטלוויזיה. רוב הערכות לתליית טלוויזיה מגיעות עם החומרים הדרושים להתקנה מהירה וקלה, אבל קיימות מספר בעיות שעלולות להתעורר במהלך ההתקנה, לא משנה מאיזה דגם הטלוויזיה שלכם. לכן, עדיף לבחור בעל מקצוע כמו הנדימן למשל שיסייע לכם בתלייה מדוייקת של הטלוויזיה שתפחית את הסיכוי לבעיות אורטופדיות מסוגים שונים ותאפשר לכם לשפר את חווית הצפייה שלכם.

מאמר זה בשיתוף המרכז לתליית טלויזיות מציג טיפים לתליית טלויזיה, עם פתרונות מועילים שיסייעו לכם להבין איך לבצע את ההתקנה נכון בפעם הראשונה ואיך להימנע מכמה מהטעויות הנפוצות ביותר.

שימוש בחיבורי קיר גבס שאינם מספיקים למשקל הטלוויזיה

תליית טלויזיה על קיר גבס וטיח ישן עלולה להיות בעייתית, במיוחד אם הקיר מתפורר. מדריכים רבים כוללים טיפים לתליית טלויזיה עם הוראות התקנה נכונה, אבל חשוב להיזהר ולהקפיד היטב על ההנחיות.

יש צורך להשתמש בברגים הנכונים, לבדוק תמיד את קיבולת העומס של כל בורג, ולהשתמש בבורג במספר הנכון. אם הקיר שלכם דקיק, בדרך כלל עדיף לכם לקדוח ישירות לתוך הברגים ולאבטח אותם עם הרכיבים המתאימים.

תליית טלויזיה בהתאם לדגם

אם תבחרו להתקין את זרוע הטלוויזיה ישירות על הקיר, חשוב לוודא שאתם יודעים בדיוק היכן למקם את הטלוויזיה. השיטה הקלה ביותר למציאת המיקום הנכון היא להשתמש במכשיר אלקטרוני מדגם ממוצע או מתקדם שבודק את חוסן הקיר. חשוב לזכור כי שימוש במכשיר באיכות נמוכה עלול להניב תוצאות שאינן מדויקות.

אם אינכם הבעלים של הדירה או הבית, יש טיפים לתליית טלויזיה שתוכלו להיעזר בהם להתקנה נכונה תוך שימוש ברכיבים פשוטים יותר. יש את הטכניקה הישנה של הקשה קלה לאורך הקיר עם פטיש או עם פרקי הידיים, והאזנה לעובי הקיר. תוכלו לשמוע חבטה עמומה במקום בו ניתן לתלות את הטלוויזיה. באופן דומה, תשמעו צליל חלול יותר במיקום שאינו מתאים.

חשוב לוודא שזרוע התלייה מתאימה לטלויזיה

אם הזרוע שתבחרו לתליית הטלוויזיה אינה מתאימה, מומלץ להתייעץ עם המומחים בתחום כדי לוודא התקנה נכונה, תוך שימוש ברכיבים המתאימים.

שימוש בחומרי התקנה חזקים

ניתן למצוא שפע טיפים לתליית טלוויזיה, לכן אין זה מפתיע שאנשים רבים מבצעים את התקנות הטלוויזיות שלהם בעצמם. חשוב רק לזכור שאם אתם מתכננים לעשות זאת בעצמכם, הקפידו לוודא שכל החומרים שבהם אתם משתמשים חזקים מספיק.

לסיכום, תליית טלוויזיה בצורה מדויקת, תוך התחשבות במגוון של קריטריונים. יש להתאים זרוע מתאימה ולמדוד את הגובה להתקנה. המחיר להתקנה משתנה ונע בין 200-700 ש”ח.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

עוד כתבות בנושא: