גיוס עוזרת סיעודית במשמרת פרטית: למה כדאי לשכור שירותי סוכנות עוזרים סיעודיים?

תוכן עניינים

 

הצורך המשמעותי ביותר לטווח הארוך של בני הגיל השלישי ואנשים שסובלים ממחלות כרוניות הוא שירותי עוזרת סיעודית. השירות מתאים גם לאנשים שעברו תאונות דרכים או עברו טראומה/תאונה מסוג אחר ובן רגע הפכו לסיעודיים זמניים או קבועים. עובדות אלו מספקות שירותים ביתיים ומאפשרים לאנשים עם מגבלות תפקודיות להישאר בבית בסביבה נוחה ומוכרת. לשירות יש מגוון רחב של יתרונות. בשורות הבאות נציג בפניכם מהם ואיך כדאי לבחור עוזרת סיעודית לתקופה קצרה או ארוכה.

מה התפקיד של עוזרת סיעודית?

עוזרת סיעודית של היחידה לסיעוד מספקת שירותי סיוע משמעותיים בפעילויות חיי היומיום, כגון רחצה, הלבשה, טיפוח, סיוע באמבולציה, האכלה, פיקוח על נטילת תרופות, קניות, הכנת ארוחות, קביעת תורים רפואיים, כביסה וחברות. למעשה היא אמורה לסייע לאדם הסיעודי במגוון רחב של פעולות ולהקל מאוד על המשפחה הקרובה שלו.

עוזרת סיעודית מתאימה לבני הגיל השלישי שמעדיפים להישאר בבתיהם

כך, לדוגמא, קשיש שזקוק לטיפול רפואי מסביב לשעון או להשגחה בשל בעיות התנהגותיות, ימצא ששירותי עוזרת סיעודית בבית משתלמים יותר ממעבר לבית אבות. השיעור הגדול ביותר של בני הגיל השלישי שמשתמשים בשירותי סיוע ביתי לבריאות הם אלה שזקוקים לסיוע של מספר שעות ביום או לשירות שזמין מסביב לשעון.

משפחות רבות שמבקשות עובדים שכירים פונות לסוכנות שמשכירה שירותי עובדים סיעודיים ומקבלים עובדים מיומנים ומסורים.

פיקוח של סוכנות

לסוכנות שמתווכת בין עוזרת סיעודית לבין משפחות שזקוקות לשירותי עובדים סיעודיים יש אחריות לספק פיקוח שוטף על עובדיהם. זה כולל סיוע לעוזרים להבין את הצרכים המשתנים של הלקוחות, הבטחת גבולות הטיפול הנכונים בהתאם לפעולות המבוקשות, ברמות השונות של אנשי המקצוע, וגישור על בעיות יחסים קשות.

פיקוח חשוב להתנהלות מקצועית יעילה של עוזרת סיעודית והוא חשוב גם למשפחה. עוזרים סיעודיים ביתיים עובדים לעתים קרובות עם מצבים מאתגרים מאוד במצב הביתי הפרטי. לעתים קרובות יש סוגיות של מסורות תרבותיות ואמונות דתיות, ציפיות שונות לגבי לוחות זמנים אישיים, והעדפות אכילה.

תפקוד טוב יותר של עוזרת סיעודית שמגיעה מסוכנות

מפקח מטעם הסוכנות מסייע בהבהרת תפקידי עוזרים סיעודיים ביתיים, והציפיות של עובדת סיעודית ושל מקבל הטיפול. יתר על כן, הסוכנות תומכת בעוזרת בקביעת גבולות מתאימים לסוגי הטיפול המצופים.

במצבים בהם קיימות בעיות אישיות בשל שינויים קוגניטיביים או היסטוריה של מערכות יחסים מאתגרות, מפקח הסוכנות זמין לתת הדרכה ותמיכה הן לצוות והן למקבל הטיפול. התנהלות זו נחוצה במיוחד אם יש חוסר אמון או התנהגויות מוזרות של עוזרת סיעודית.

חשוב לשים לב שיש התאמה בין הצרכים של המטופל לבין היכולות של העוזרת, שיש הבנה ביניהם, תקשורת טובה, שהם מדברים באותה שפה ושהדברים מתנהלים כמו שצריך תוך מספר ימים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ניכיון שיקים

לא מעט בתי עסק מציעים ללקוחות שלהם כיום את האופציה לשלם תמורת השירותים או המוצרים שהם מספקים בשיקים דחויים. על אף שהאופציה לשלם בשיקים דחויים

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: