חידוש דרכון רומני – איך עושים זאת?

תוכן עניינים

לדרכון רומני יש יתרונות רבים ומגוונים. בין אם אתם מתכננים לעבור לגור ברומניה או באחת ממדינות האיחוד האירופי, מעוניינים להשקיע בנדל"ן במדינות אלו או פשוט רוצים ליהנות ממגוון היתרונות המשמעותיים של הדרכון הרומני, הנחשב לדרכון אירופאי לכל דבר, תוכלו פשוט להתחיל בהליך הנפקת הדרכון החדש שלכם. במידה ויש לכם דרכון רומני ופשוט עבר תוקפו, תוכלו לחדש אותו בקונסוליה הרומנית בישראל.

הנפקת דרכון רומני חדש לזכאים:

במידה ואין ברשותכם דרכון רומני, גם לא דרכון שפג תוקפו, ותרצו להוציא דרכון רומני ואזרחות רומנית מפאת זכאותכם בקשר דם תוכלו לעשות זאת דרך משרד הפנים ברומניה או דרך חברה ישראלית המתמחה בהנפקת דרכון רומני, תלווה ותייצג אתכם בהליך. הליך הנפקת דרכון רומני חדש עשוי לקחת בין שנה לשנתיים וחצי, תלוי במגוון עניינים ביורוקרטים הכלולים בהליך. כדי לזרז את ההליך כדאי יהיה להמציא את המסמכים הרלוונטיים במהירות האפשרית.

חידוש דרכון רומני – איך זה עובד?

במידה ומדובר על חידוש דרכון רומני שפג תוקפו אינכם צריכים לטוס לרומניה וכי תוכלו לעשות זאת דרך הקונסוליה הרומנית בישראל כמובן. חשוב יהיה לשמור על הדרכון הישן על מנת להציגו בכדי להנפיק את הדרכון החדש. הגעה לקונסוליה הרומנית כרוכה בקביעת תור מראש, דבר שעשוי להיות מאתגר לביצוע דרך המענה הטלפוני של הקונסוליה. לכן הפתרון הטוב ביותר יהיה להשתמש באתר תור-קל שיאפשר לכם לקבוע תור בקלות ובמהירות לקונסוליה הרומנית.

מתי נדרש לחידוש הדרכון הרומני?

לדרכון הרומני יתרונות רבים ומשמעותיים, אולם לעתים רבות בעל הדרכון החי בישראל לא מטיב לנצל את היתרונות שלו ולאורך הזמן עשוי שלא לשים לב לכך שפג תוקפו של הדרכון. ההמלצה שלנו היא לחדש את הדרכון כ8-12 חודשים לפני שפג תוקפו או לפחות חצי שנה לפני תאריך התוקף שלו. עם זאת, במידה ושכחתם לחדש את הדרכון ופג תוקפו, עדיין תוכלו לחדשו דרך הקונסוליה הרומנית בישראל, כאשר תתבקשו להביא עמכם את הדרכון הישן. בדומה לדרכונים אחרים תוקף הדרכון הרומני מוגבל בזמן, בין 3 ל-10 שנים, בהתאם לגילו של בעל הדרכון.

כיצד עובד תהליך חידוש הדרכון?

על מנת לחדש דרכון שפג תוקף תצטרכו לעבור הליך ביורוקרטי שאורכו תלוי לרוב בזמן שבו פג תוקפו של הדרכון הקודם שלכם. במידה והדרכון היה לא בתוקף למשך חצי שנה או יותר ההליך עשוי להיות מעט ארוך יותר. הליך חידוש הדרכון עשוי לנוע בין כמה ימים לכמה חודשים בדרך כלל, במקרים מורכבים אף מעבר לכך. לאחר קביעת התור לקונסוליה תאלצו להגיע עם כל המסמכים הרלוונטיים, להגיש אותם דרך הקונסוליה ולחתום על המסמכים הרלוונטיים. כדאי לבדוק מבעוד מועד את המסמכים הרלוונטיים הנדרשים לכם בעת ההגעה לקונסוליה על מנת לחסוך זמן והגעה נוספת מלבד איסוף הדרכון החדש.

אזרחות

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: