חיפוי קירות בשיפוץ פנים

תוכן עניינים

 

 

אם החלטתם לשפץ את הבית אז דבר ראשון מזל טוב! אתם מתחילים עכשיו תהליך קסום ומיוחד של שיפור חייכם. מדובר בשני מובנים שונים : מצד אחד יש את האספקט הפיזי שהשיפוץ מעניק, שמשפר את איכות חייכם ומעניק לבית שלכם את מתיחת הפנים אותה דמיינתם ומסדר את החללים בצורה האולטימטיבית. מן הצד השני יש את האספקט הנפשי שהשיפוץ מעניק, שמשפר את התחשוה הנפשית. מחקרים הוכיחו ששיפוצים גורמים לבני אדם ליהנות יותר מחייהם ולהרגיש שיש להם יותר שליטה עליהם.

ואם החלטתם לשפץ את הבית ולהתקין דלת קו אפס כדאי אולי שתחשבו על רעיון מעניין וחדש – חיפוי קירות בשיפוץ פנים. כלומר, להתקין 'בריקים' (לבנים) בסלון, במטבח או בכל חדר אחר. ם כן, תוכלו ליהנות מפתרון נהדר, המשלב בין פרקטיות למראה בלתי רגיל. חיפוי קירות פנים באמצעות בריקים הם פתרון פופולארי מאד בשנים האחרונות, ובמיוחד עבור אלה המחפשים דרך לשדרג את המרחב כולו וליצור מראה מסוים. רגע לפני שיפוץ הבית והתקנת הבריקים, הנה כמה פרטים בנושא שכדאי לכם לדעת.

 

מה זה בריקים?

 

בריקים הם אחד הטרנדים החמים ביותר לאחרונה ורבים מאד האנשים שבוחרים לשלב אותם במהלך שיפוץ בית. כשמדברים על חיפוי פנים באמצעות בריקים מתכוונים כמובן לחיפוי באמצעות לבנים, שמשמשות כחיפוי בלבד ולא כמובן לבניית הבית ( אלו חומרים שונים בתכלית השינוי). מקור הבריקים הוא מאירופה, וגם בארצות הברית התופעה הולכת וגדלה, ובשנים האחרונות הבריקים בכלל התחילו לתפוס תאוצה.  הבריקים אינם נועדו לחיזוק שלד הבית או המבנה. הם מהווים פתרון עיצובי אסתטי מאד, וכמובן גם פרקטי. אפשר למצוא אותם כיום בבתים רבים בארץ, ובעיקר בסלון הבית וגם במטבח. מי שבוחר לשפץ את הבית נוטה לבחור בהם בזכות המראה הכפרי המיוחד שלהם והאווירה הנהדרת שהם מוסיפים למקום כולו. שנם בריקים בעלי מראה וינטאג', רטרו, בריקים המזכירים לנו את העבר. את הבריקים האלה אפשר למצוא בגוונים טבעיים, כמו חום בהיר וגם צהוב. מחירים של בריקים אלו גבוה יחסית בגלל ההילה האופפת אותם.

כמה זה עולה?

דלתות אלומיניום מחיר שווה לשלם אם אתם משפצים את הבית ואתם חושקים בדרך לא יקרה מדי כדי לחפות את קירות הפנים שלכם, בריקים יכול להיות הפתרון האולטימטיבי עבורכם. אחת הסיבות היא כמובן המחיר – שהוא לא גבוה בכלל בהשוואה לפתרונות חיפוי קירות פנים אחרים. מחיר הבריקים נקבע בהתאם לאיכות וסוג הבריקים וכמובן גם לפי הכמות והשטח שצריך לכסות כדי לחפות את הקיר.  חשוב לקחת בחשבון גם את עלות העבודה, עלות התקנת הבריקים עצמם. לפני שבוחרים את הבריקים ולפני שפונים לבעל המקצוע שיבצע זאת, כדאי לבצע סקר שוק ולבחון כמה מקורות שונים. במסגרת סקר השוק מומלץ לבדוק עלויות, לבדוק איכויות וגם להתייחס למראה הבריקים עצמם. מכיוון שמדובר בקירות פנים, יש להתייחס למראה העיצובי של הבית כולו ולוודא שהבריקים שבוחרים משתלבים במרחב ויוצרים, יחד עם כל האלמנטים האחרים, מראה שלם.

 

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »
אזרחות
חידוש דרכון רומני – איך עושים זאת?

לדרכון רומני יש יתרונות רבים ומגוונים. בין אם אתם מתכננים לעבור לגור ברומניה או באחת ממדינות האיחוד האירופי, מעוניינים להשקיע בנדל"ן במדינות אלו או פשוט רוצים ליהנות ממגוון היתרונות המשמעותיים של הדרכון הרומני, הנחשב לדרכון אירופאי לכל דבר, תוכלו פשוט להתחיל בהליך הנפקת הדרכון החדש שלכם. במידה ויש לכם דרכון רומני ופשוט עבר תוקפו, תוכלו לחדש אותו בקונסוליה הרומנית בישראל.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: