כמה עולה צילום קווי ביוב ?

תוכן עניינים

סתימות בביוב הן נפוצות מאוד. מכיוון שהביוב מהווה את אחת המערכות שפועלות הכי הרבה בחיי היומיום שלנו, הרי שסתימה בביוב היא חוויה לא נעימה בלשון המעטה אשר מלווה כמובן בריח רע מאוד ועלולה להיות גם מפגע תברואתי של ממש. ישנן סתימות שהן חד פעמיות וניתן לתקן אותו באופן עצמאי וישנן סתימות רציניות מאוד שבלתי אפשרי לפתוח אותן ללא איש מקצוע. לא פעם בכדי לאתר את המקור להצפת ביוב, נזילה בביוב או סתימת ביוב,, יש צורך לצלם את קווי הביוב ולהבין מדוע נוצרה התקלה המדוברת. עבור צילום קווי ביוב יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר יש להם ציוד מתקדם ואיכותי לצורך צילום קווי הביוב.

מהן הסיבות להיווצרות סתימות?

סתימה יכולה להיגרם כתוצאה מכמה סיבות: ראשית כל, לעיתים הסיבה יכולה להיות תהליך של הפחתה בבקטריות שמנקות את מערכת הניקוז משומנים ומאפשרת זרימה, דבר זה יכול להיגרם כתוצאה משימוש במסירי שומנים למיניהם שהורגים בקטריות ובין היתר עלולים לגרום גם לסתימה, לעיתים סתימות יכולות להיווצר ממגבונים שמשליכים לשירותים או מוצרי היגיינה נשיים ולעיתים בלתי אפשרי לדעת מהו בדיוק מקור הבעיה ועל כן, במקרים מסוימים יש להשתמש בצילום קווי ביוב.

https://egodan.org.il/  דן ביוב צילום צנרת ביוב

מהו צילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב בחיפה מהווה את אחד מהשירותים שמציעה ביובית, אך לא רק. ישנם מאתרי נזילות ואינסטלטורים אשר יש להם את הציוד הרלוונטי לצורך איתור נזילות. תהליך האיתור מתבצע כיום באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועל כן הוא לא דורש לחפור בכדי להגיע לצנרת הביוב, להרים מרצפות או כל דבר אחר שיסב הרס בבית. כיום ניתן למצוא מצלמות משוכללות אשר יכולות להסתובב 360 מעלות ועם ראש מתכוונן.  מחדירים את המצלמה לצנרת הביוב וניתן לקבל תמונות בשידור חי של מצב הביוב. התמונות מראות מהי הבעיה שגורמת לנזילה או לסתימה בביוב.

כמה עולה צילום קווי ביוב?

כמו כל שירות כמעט אין מחיר אחיד לצילום קווי ביוב שכן חיפה וקריות מחירים שונים, הדבר תלוי במספר פרמטרים: מחיר העבודה יקבע בהתאם לכמה שהעבודה מורכבת, כאשר ככל שהעבודה מורכבת יותר ודורשת ציוד מורכב יותר כך היא תהיה יקרה יותר. כמו כן, גם העומק שהמצלמה נדרשת להגיע אליו ישפיע על המחיר של העבודה. גם אופי העבודה ישפיע על מחירה שכן פתיחת סתימה, טיפול בנזילות או כל עבודה מסוג אחר, יהיו בעלי עלות שונה. גם בעלי המקצוע שתבחרו עבור התהליך ישפיעו על המחיר שכן, ככל שמדובר על בעל מקצוע מקצועי ואיכותי יותר, כך המחיר לא פעם יהיה גבוה יותר, אך הוא בהחלט יהיה שווה את זה.

כיצד תבחרו אנשי מקצוע עבור צילום קווי ביוב?

בכדי לצלם קווי ביוב בצורה הטובה ביותר, חשוב כאמור לבחור באנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים בתחום. כדאי לברר האם לאנשי המקצוע שתבחרו יש ותק, ניסיון וכן מוניטין והמלצות וכן, כמה הם דורשים עבור עבודתם מבחינת המחיר.

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ניכיון שיקים

לא מעט בתי עסק מציעים ללקוחות שלהם כיום את האופציה לשלם תמורת השירותים או המוצרים שהם מספקים בשיקים דחויים. על אף שהאופציה לשלם בשיקים דחויים

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: