למה כדאי לבחור חלונות אלומיניום לבית?

תוכן עניינים

 

לבניה של בית חדש או שיפוץ בית קיים עם עיצוב חלונות אלומיניום לבית יש שפע יתרונות של סגנון מרהיב ומגוון, עמידות ותחזוקה קלה. לאלומיניום יש מספר תכונות שהופכות אותו לחומר הבחירה האידיאלי למסגרות חלונות ודלתות. אם תסתכלו על שיפוצים בבניינים ישנים, תמצאו שאלומיניום הוא החומר הנפוץ ביותר למסגרות חלונות. למעשה, מדובר בחומר חזק, עמיד שלא נפגע מפני נזקי מזג האוויר כמו רוח, לחות וחום. האלומיניום גמיש וניתן לעצב ממנו קשת רחבה של חלונות מסוגים שונים בעיצובים מרהיבים. היום, בשונה מבעבר אז הייתה אופציה אחת או שתיים לבחירת חלונות, ניתן לעצב את החלון כמעט איך שאתם רוצים בין אם זה עם פרופיל בלגי עדין וזכוכית מחוסמת ובין אם פיתוחים. ניתן גם לשלב תריסים חשמליים, רשתות ועוד מגוון פתרונות ייחודיים לחלונות אלומיניות.

עמידות

אלומיניום אינו מחליד כמו פלדה, והוא אינו חשוף לטחב, ריקבון, פטריות או מתקפות טרמיטים כמו בעץ. אלומיניום, גם אם הוא מצופה אבקה, מחזיק מעמד עשרות שנים כאשר הבחירה בו היא לעיצוב חלונות אלומיניום לבית.  לאלומיניום יש קשיחות מבנית והוא אינו מתעוות לאורך זמן. חלונות נפתחים ונסגרים באופן חלק במשך שנים כשהם מורכבים מאלומיניום למסגרות. את האלומיניום קל מאוד לנקות ואין צורך לתחזק אותו בשום צורה, זאת בשונה מחומרי גלם אחרים כמובן.

אלגנטיות

ניתן לעצב אלומיניום עם המרכז לעבודות אלומיניום במגוון פרופילים ובמידות רוחב ועובי משתנים בהתאם לצרכי העיצוב. קיימים פרופילים שמתאימים לזיגוג כפול או משולש. כאשר מדברים על זיגוג כפול, השימוש בסגנון עיצוב של חלונות אלומיניום לבית עם תריסים פנימיים צובר פופולריות בשל יתרונות מובנים. ניתן להשתמש באלומיניום בבתים עכשוויים או קלאסיים עם פרופילים שנבחרו כראוי, כך שיתאימו לאסתטיקה של חוץ ופנים. האלומיניום זמין במגוון שיטות גימור וגוונים מתכתיים, החל מלבן טבעי ועד חום סאטן ואפילו זהב וכחול אם תרצו בכך. חוץ מזה, ניתן לצפות אלומיניום באבקה במגוון צבעים. אפשר גם למרוח צבע כסף בגימור עץ טבעי על מנת לדמות את מראה העץ.

חומרה תואמת

חלונות אלומיניום לבית נמצאים בשימוש נרחב בחלונות ובדלתות כחומר הטוב ביותר למסגרות, מה שהוליד זמינות של חומרה תואמת בצורה של צירים, אטמים ומנעולים. חומרה משתלבת עם המסגרת ומציגה מראה הרמוני.

כאשר אתם מזמינים חלונות עם תריסים פנימיים, קל יותר להשיג חומרה תואמת וחלונות ייצור בהתאמה אישית שיתאימו באופן מושלם ויעבדו ללא רבב.

אם יש לכם חלונות קיימים עם זיגוג יחיד ואתם מעוניינים לעבור לחלונות זכוכית כפולה עם תריסים פנימיים, מומלץ לבחור חלונות אלומיניום לבית כמסגרת על מנת להחזיק את חלונות הזכוכית במקומם. שיפוצים בסגנון זה משתלבים היטב עם המסגרת הקיימת.

 

לסיכום, חלונות אלומיניום היא האופציה העיצובית והפונקציונלית הטובה ביותר עבורכם.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ניכיון שיקים

לא מעט בתי עסק מציעים ללקוחות שלהם כיום את האופציה לשלם תמורת השירותים או המוצרים שהם מספקים בשיקים דחויים. על אף שהאופציה לשלם בשיקים דחויים

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: