מזון החתולים שכבש את העולם הכירו את הפי קט

תוכן עניינים

חתול שאוכל טוב, חתול שמקבל אהבה, הוא חתול שמח ושבע רצון. חתולים הם קרניבורים, אוכלי בשר והם זקוקים לכמות יחסית גבוהה של חלבון במזון שלהם. חלבון מן החי מספק לחתול את כל הרכיבים להם הוא זקוק כמו חומצות אמינו למשל. בנוסף, יש חתולים שיש להם כל מיני אלרגיות או רגישויות. כדי שחתולים יוכלו לעכל את המזון שהם צורכים באופן מיטבי הם צריכים רכיבים נוספים פרט לחלבון. בדיוק לשם כך פותח ליין המוצרים הפי קט.

 

אילו סוגים של הפי קט משווקים בישראל?

המגוון הוא גדול החל מהפי קט לחתוך מינקס ועד הפי קטן לחתוך בוגר. המוצרים עשירים ברכיבים מעולים כמו סלמון, תירס, שומן עוף, סלק מיובש ללא סוכר, רסק תפוחים, יוקה שידגרה ועוד.

 

הפי קט יתרונות

  1. מסייע במניעת עודף משקל ותורם לאיזון משקל אצל חתולים יותר מלאים
  2. מספק לחתול את כמות האנרגיה המושלמת תוך שמירה על איזון בין כמות החלבון לבין השומן
  3. מזון טעים שחתולים אוהבים – חתולים נחשבים לחיה אנינת טעם ולכן לטעם יש חשיבות גבוהה במזון לחתולים.
  4. עשיר בחומצות שומן מסוג אומגה שלוש ואומגה שש- חשוב לשמירה על העור והפרווה. תכונות אנטי דלקתיות.
  5. מכיל 84% חלבון איכותי מהחי – נותן מענה לדרישת החלבון של החתולים.
  6. מעניק תמיכה דנטלית ותמיכה במפרקים – הגרגירים בעצם מעודדים לעיסה וזה תורם לניקוי השיניים. הצדפות שיש במזון מעולות לתמיכה במערכת העצבים, המפרקים והגידים.
  7. מכיל סיבי תאית המסייעים באיסוף שיער שנבלע על ידי החתול ופולטים אותם באופן טבעי בצואה, מונע הקאות.
  8. מכיל טאורין המחזקת את בריאות העיניים והלב.
  9. מסייע במניעת אבנים בכליות.

 

איך בוחרים חנות חיות לקניית הפי קט?

חשוב לבחור חנות חיות שיש בה מגוון של סדרות הפי קט כדי שתוכלו לבצע התאמה ולבחור את המזון שהכי מתאים לחתול שלכם. בנוסף, כדאי לשים לב למדיניות המשלוחים, בעיקר אם אתה מאלה שמזמינים שק חדש בדיוק שהקודם נגמר. שימו לב למחיר ולהקפדה על תוקף על גבי האריזה.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: