מתכונים לאוכל בריא

תוכן עניינים

כיום אנו מתמודדים עם בעיה רצינית בכל הנוגע לאוכל. מצד אחד, יש לנו את תרבות המזון המהיר שלנו שמקדמת הרגלי אכילה לא בריאים ומצד שני, יש לנו מגמה של תזונה בריאה ואיכות חיים.

הבעיה העיקרית היא שתעשיית המזון איטה להסתגל ולשנות את דרכיה. הם עדיין מקדמים מזון לא בריא שהם זולים יותר מאשר בריאים. כתוצאה מכך, אנשים נוטים יותר ללכת על מזון מהיר במקום אפשרויות בריאות יותר במכולת.

 

מה ניתן לעשות בנידון?

יש אנשים שטוענים שזה לא התפקיד של הממשלה או העסק לומר לאנשים מה עליהם לאכול, אלא להקל עליהם לעשות בחירות בריאות יותר על ידי הפיכת מזון בריא יותר לנגיש וזול יותר.

בחלק זה נדון בחשיבות צריכת מזון בריא וכיצד היא משפיעה על בריאותנו. נדון גם ביתרונות של אכילת מזונות בריאים, ומהם כמה מזונות לא בריאים שיש להימנע מהם.

חלק זה עוסק בחשיבותה של תזונה בריאה על מנת לשמור על אורח חיים מאוזן. ישנם סוגים רבים ושונים של דיאטות שניתן לעקוב אחריהם, אך במאמר זה נתמקד בשלושת הפופולריות ביותר: פליאו, טבעונית וקטוגני.

דיאטת פליאו: דיאטה זו מתמקדת באכילת מזונות בלבד שהיו זמינים לבני אדם במהלך התקופה הפליאוליתית שלהם, כלומר ללא סוכרים או דגנים מעובדים או מזוקקים. דיאטת הפליאו היא לא רק מה אתה אוכל, אלא גם כמה אתה אוכל; הוא מדגיש שאנשים לא צריכים לאכול יותר מדי כי האוכל היה דל אז והם נאלצו לחסוך בקלוריות כשלא מצאו מזון.

תזונה טבעונית: התזונה הטבעונית היא סוג של תזונה צמחונית שאינה כוללת את כל המוצרים המבוססים על בעלי חיים

 

אוכל בריא הוא נושא חשוב עבור אנשים רבים

התזונה המערבית השתנתה באופן דרסטי ב-50 השנים האחרונות. עברנו מתזונה של ירקות, פירות ומזונות צמחיים אחרים לתזונה של מזון מעובד וסוכרים מזוקקים.

בעשורים האחרונים, שיעורי ההשמנה עולים בהתמדה בעוד שבעיות בריאות הקשורות לתזונה לקויה הופכות נפוצות יותר. בתגובה, אנשים רבים פונים להרגלי אכילה בריאים יותר כמו טבעונות או צמחונות.

אתר מתכונים יספק לכם מתכונים לאוכל בריא. ניתן למצוא מתכונים לארוחות בוקר, צהריים וערב.

 

מתכוני ארוחת הבוקר כוללים:

– בוריטו ארוחת בוקר – שייק חלבון עם בננה ואוכמניות

– שיבולת שועל עם פירות יער וקינמון

– דייסת בוקר עשויה שיבולת שועל, חלב קוקוס ודבש.

מתכון לדוחן

מתכוני ארוחת הצהריים כוללים:

– סלט אורז חום עם ירקות, עדשים ורוטב אבוקדו

– מרק ירקות עשוי מגזר, סלרי, בצל, שום, כרישה, תפוחי אדמה ועגבניות. מוסיפים כמון לפי הטעם. מתבלים במלח לפי הטעם. הוסף עלה דפנה או שניים אם יש לך אותו בהישג יד. המרק מוכן כשהירקות רכים אך לא מבושלים מדי או עיסתיים. הסר את עלי הדפנה לפני הגשת המרק כי הם בלתי אכילים לאחר בישול במים לפרק זמן ארוך מדי. ניתן להגיש את המרק חם או קר בהתאם להעדפתכם, אך מומלץ להגיש אותו צונן

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: