נטורל דלישס- כי על תזונה לא מתפשרים

תוכן עניינים

אם יש דבר אחד שאתם רוצים לספק לבעל החיים שלכם בצורה הטובה ביותר זה את נושא ההזנה שלו. חום ותשומת לב הם חשובים מאד, ותנאי קיום בסיסיים לרבות מים נקיים ומיטה אישית חשובים ביותר. גם צעצועים וחטיפים הם חיוניים להתפתחות התקינה של בעל החיים כמו גם ליצירת קשר אדוק וחיובי עם יתר דיירי הבית.

כל אלו מהווים למעשה את המכלול של התנאים האופטימליים שכל יצור חיי זקוק להם וככל שכל אחד מהפרמטרים האלו יבוצעו על הצד הטוב ביותר כך הבריאות והאושר של בעל החי, לרבות התפקוד והצמיחה שלו יהיו גם הם אופטימליים.

בעיקר בקרב חיות המחמד שלנו חשוב מאד להקפיד על התזונה הטובה ביותר זאת בין היתר לאור העדר הגיוון. הרבה פעמים, כמו אצל חתולים למשל, וגם לפעמים אצל כלבים, עצם מציאת המזון הטעים והמתאים ביותר לבעל החיי הוא תהליך כשלעצמו אז גם בעצם, לא פשוט להגיע לנוסחה המנצחת. כמובן שככל שמדובר על תזונת פרימיום כמו נטורל דלישס התהליך יהיה הרבה יותר פשוט כי המזון מאד עשיר וטעים. יחד עם זאת, לא כל המזונות עשירים כמו נטורל דלישס וברוב המקרים של מזונות זולים יחסית, מדובר בפועל על מוצר חסר.

נזק מצטבר והימנעות מכך באמצעות תזונה איכותית

בשונה ממוצר כמו פדים לכלבים שבהם הדבר הכי נורא שיקרא הוא דליפה של נוזל, מזון לכלבים ייצר מחסור מתמשך במידה והוא לא איכותי דיו ולא מספק את כל הרכיבים אותם הוא אמור לספק לכלב.

לאור העובדה שלפעמים קשה להגיע למזון הנבחר והמועדף על בעל החיי אנחנו לא מחליפים מזונות וגם לא מעשירים אותם לרוב, כלומר שק האוכל שאנחנו קונים לכבל הוא מקור ההזנה היחידי שלו. משמעות הדבר היא שאם במזון יש חסרים, ייווצרו חסרים מצטברים במערכת כתוצאה ממחסור מתמשך של אי קבלת המרכיבים הנחוצים.

מחסור מצטבר בטווח הארוך יגרור אחריו נזקים בלתי הפיכים ויקצר את החיים של הכלב או כל בעל חיים אחר שהתזונה שלו תהיה לקויה, ממש כמו עם בני אדם.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: