סופר ווין: שיפור סיכויי הזכייה בלוטו מעולם לא היה נוח יותר

תוכן עניינים

לא צריך כבר להגיע לעמדות הפיס בגשם ובחום על מנת למלא לוטו. כיום, ניתן לא רק לשלוח בצורה אוטומטית ומהבית, אלא אפילו לשפר את סיכוייי הזכייה שלכם, דרך  השיטה הייחודית של החברה, הכוללת משלוח טפסים באופן קבוצתי ובצורה מתוכננת ומנוהלת אסטרטגית, על פי הנוסחה המיוחדת של סופר ווין. תפסנו לשיחה את מנהלי החברה והם הסבירו מדוע הם לא רק מגדילים את סיכויי הזכייה שלכם, אלא גם מעניקים לכם סופר חוויה ויותר הנאה מהשתתפות בהגרלות הלוטו.

 

סופר ווין היא החברה הוותיקה בתחומה, ומיום הקמתה בשנת 2009 היא עוסקת בשיפור סיכויי הזכייה של לקוחותיה בהגרלות הלוטו. עם השנים היא צברה ניסיון רב בכך, בעזרת מספר אנשי מקצוע כמו סטטיסטיקאים, אנשי מחשוב ועוד. החברה פיתחה שיטה ייחודית שיכולה להעלות משמעותית את הסיכוי לנחש מספרים נכונים בהגרלות הלוטו. "אנחנו עובדים כל הזמן על שיפור הסיכויים של לקוחותינו לזכות" אומרים בסופר ווין.

קרדיט תמונה: קאנבה

האם השיטה הייחודית היא הדרך היחידה שלכם להצלחה?

 

"זו רק חצי מהשיטה שלנו להצלחה"? אומרים בסופר ווין: "השיטה שלנו עובדת גם דרך שליחת טפסים קבוצתית. כלומר השתתפות בהגרלות באמצעות שליחה של טפסים מרובים ומגוונים לכיסוי מרבי של צירופים. המשמעות הכפולה של שימוש בשיטה זו, היא הגדלת סיכויי הזכייה בעזרת שליחה של צירופים רבים, עם עלויות השתתפות מינימליות, בשיטה הקבוצתית, בשיטה הקבוצתית, מתאפשרת שליחה של כמות גבוהה של טורים, דבר שמגדיל את הסיכויים של הקבוצה לזכות בפרס.".

 

סופר ווין מספרים שזה לא סוף היתרונות של השיטה הקבוצתית, " השיטה מצמצמת את עלות השליחה של הטפסים, מה שמוביל לכך שהלקוחות שלנו יכולים לשלוח יותר טפסים אפילו ובכך להעלות אף יותר את סיכויי הזכיה שלהם. ככה גם עולים סיכויי הזכייה דרך העלאת כמות הטפסים שאתם יכולים לשלוח בכל חודש".

 

כמה זמן לוקח מרגע שמצטרפים למועדון עד שרואים זכיות?

 

" השיטה שלנו מביאה תוצאות וזה מוכח, אך היא לא קסם שמבטיח זכייה מיידית בלוטו. בשביל לראות את תוצאות השיטה שלנו יש צורך להצטייד בסבלנות והתמדה שנותנים לכוח הסטטיסטי לעשות את שלו ולהביא לכם את זכיות"  אומרים בסופר ווין ומוסיפים: " השיטה לבדה ללא התמדה לא תצליח, והיו לנו הרבה מקרים שמוכיחים זאת. לקוחות שהרגישו שהשיטה לא עובדת ורצו לבטל, אבל לקראת סוף החוזה פתאום קיבלו רצף של זכיות".

 

סופר ווין מסבירים מדוע חשוב להתמיד: "אין לנו תאריך מדויק מתי כל לקוח שלנו הולך לזכות, אבל ככל שהלקוח ישאר איתנו יותר וישלח דרך סופר ווין יותר טפסים, ככה השיטה שלנו תעבוד יותר בשבילו . ברגע שנרשמים ונחשפים לסיפורי הזכייה המורבים של לקוחתינו, מבינים שיש פה משהו שעובד ומביא תוצאות, אנשים זוכים בפרסים, גם גדולים מאוד והחיים שלהם משתנים לטובה".

קרדיט תמונה: קאנבה

מה אתם יכולים לספר על החוויה של הלקוח אצלכם?

 

"החוויה של להיות לקוח שלנו, היא סופר חוויה" אומרים בסופר ווין. " כל לקוח זוכה אצלינו ליחס אישי ולכל המידע שיחפוץ בו. באתר שלנו ברגע שנרשמים ניתן לראות בכל זמן את הטפסים שנשלחים בשבילך, ואת המספרים המופיעים בהם. ניתן גם למלא את הטפסים דרך האינטרנט בקלות ובמהירות ולראות ולקבל עדכונים על זכיות בזמן אמת, וכמובן שכל המידע מוגן ומאובטח בצורה הטובה ביותר".

 

סופר ווין מוסיפים שהחוויה של לקוחותיהם לא מסתיימת רק בנוחות, אלא גם בתחושת השייכות למועדון והקשרים החברתיים: " אתם לא נמצאים לבד, יש עוד אנשים שאיתכם במועדון, זו תחושה של קהילה. אנשים שומעים אחד מהשני על הזכיות והציפיות וזה גורם להם להרגיש יותר טוב כשהם יודעים שהם לא נמצאים לבד אלא בחברה טובה עם ניסיון שחלקם כבר זכו ויודעים עד כמה השיטה טובה ועובדת".

קרדיט תמונה: קאנבה

יש לכם דוגמאות של זכיות?

 

"בוודאי, מפאת פרטיותם לא נחשוף שמות של לקוחותינו, אבל לא מזמן לקוחה וותיקה שלנו זכתה ב-6000 ש"ח בהגרלה, ולקוח אחר כמעט והפך למיליונר לאחר שניחש נכון כ-5  וחזק. לקוח נוסף שקל לאחרונה להפסיק את שירותי החברה, אך למזלו בחר להמשיך במסלול ולפני כחודשיים התבשר על זכייה בפרס השלישי במדינה".

 

סופר מווין מסבירים על סוגי הזכיות השונים: " בלוטו ישנם פרסים של מיליונים, ישנם פרסים של מאות אלפי שקלים, עשרות אלפים ואלפים. הזכיות הקטנות מאפשרות ללקוחות להתאזר בסבלנות בדרך לזכייה המיוחלת. הסבלנות תמיד משתלמת וכך גם בהגרלות הלוטו דרכינו, מי שמתמיד זוכה".

 

סופר ווין מסכמים ואומרים כי הם מקווים להציג בקרוב זכיות נוספות של לקוחות רבים: " כל זכייה של אחד מלקוחותינו מביאה  לנו אושר ושמחה, זו ההוכחה הכי גדולה בשבילנו שהשיטה שלנו באמת  עובדת ומביאה ללקוחות שלנו תוצאות".

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: