פחחות וצבע לרכב חשמלי – מוסך טסלה

תוכן עניינים

פחחות וצבע לרכב חשמלי – מוסך טסלה

יש לכם רכב חשמלי? ברכות – זהו אחד החידושים הטכנולוגיים המדוברים ביותר של השנים האחרונות, שמביא איתו יוקרה, קדמה והגנה על הסביבה.

אבל גם רכב חשמלי צריך מדי פעם מוסך מתאים ואיכותי – גם ובעיקר אם מדובר על טיפולי פחחות וצבע לרכב חשמלי.

אז לפני שאתם מתחילים לחפש מוסך פחחות וצבע לרכב חשמלי, כדאי לדעת איזה מוסך מורשה לטפל ברכב חשמלי ולמה כדאי לשים לב.

כך בוחרים מוסך פחחות וצבע לרכב חשמלי

נכון שרכב חשמלי לא צריך לבלות הרבה זמן במוסכים. אבל גם רכב חשמלי צריך לפעמים טיפולים תקופתיים, תיקוני פחחות וצבע ואפילו רצוי להגיע ישר למוסך, אחרי שאתם קונים רכב חדש, כדי לעשות לו ציפוי PPF או ציפוי ננו קרמי.

הדרך הנכונה להגן על הפח והצבע של הרכב

רכב חדש – קניתם רכב טסלה חדש, או כל רכב אחר – כדאי למהר למוסך מורשה ואיכותי, שיעשה לכם ציפוי PPF לרכב, או ציפוי נו קרמי – או שילוב של שני הסוגים.

ציפוי כזה מיועד לתת לרכב שלכם שכבת הגנה כמעט הרמטית לפח ולצבע של הרכב. הוא מכן על הרכב מפני שריטות, מכות של אבנים קטנות, לשלשת יונים ועטלפים, נשירת פירות חומציים, נזקי השמש ועוד.

עם עבודה נכונה של הכנת הרכב לקראת הציפוי, מוסך עם צוות קפדני וגם גליל PPF באיכות גבוהה – הציפוי יכול להחזיק מעמד 10 שנים ויותר.

חשוב להקפיד לעשות את הטיפול כמה שיותר בסמוך לקניית רכב חדש, כדי למנוע היווצרות של שריטות, כתמים ופגיעה בצבע או בפח כבר מהרגע הראשון. כך אתם גם חוסכים כסף על הכנת הרכב ועל תיקונים שצריך לעשות לפני הציפוי.

כל הסיבות להגיע למוסך טסלה מורשה לפחחות וצבע

מוסכים שונים עושים טיפולי פחחות וצבע ברמה שונה של מקצועיות. זה משתנה בהתאם לרמה המקצועית של הנהלת המוסך והצוות, ציוד מקצועי, חומרים וכלים מתאימים ועוד.

במיוחד אם אתם צריכים טיפולי פחחות וצבע לרכב חשמלי, כדאי לשים לב לדגשים ספציפיים, שאותם תוכלו לקבל רק עם מוסך מורשה של טסלה לטיפולי פחחות וצבע:

חשמל – רכב חשמלי מ גיע עם מערכות מתח גבוה ומכלולים אלקטרוניים מורכבים. לכן צוות של מוסך טסלה הוא צוות שיש לו הכשרה מתאימה לעבודה עם מתח גבוה, כמו גם לעבודה עם המכלולים האלקטרוניים העדינים של הרכב – כדי לוודא שהם מוגנים לכל אורך הטיפול.

אלומיניום – שלא כמו רכבים רגילים, רכב חשמלי צריך להיות קל משקל כדי שלא להעמיס על הסוללה. לכן הוא בנוי עם חלקי אלומיניום שונים. תיקון של חלקים אלה מחייב את המוסך לעבוד עם ציוד מיוחד ויקר וגם לעשות הכשרה מיוחדת כדי לעבוד נכון עם הציוד.

צבע – כיום כמעט כל הרכבים בעולם צבועים עם צבע על בסיס מים. זה אומר שצריך טכנולוגיה מתאימה כדי לתת לרכב טיפולי פחחות וצבע ברמה גבוהה, שמחזירים לרכב את המראה המקורי שלו.

אבל מה שיותר חשוב, זו הגישה הקפדנית של מוסך צבע לרכב בחיפה, עם הקפדה על כל פרט קטן כדי לתת לכם תוצאה מושלמת.

מוסך פחחות וצבע לרכב חשמלי – מוסך מורשה של טסלה

כמו שאפשר להבין, קיימים הבדלים משמעותיים בין רכב רגיל לבין רכב חשמלי – גם בכל מה שנוגע לטיפולי פחחות וצבע.

אבל הרבה מוסכים בישראל לא עובדים עם הציוד המתאים, עם הכשרה מתאימה לצוות, עם חומרים איכותיים ועם הניסיון הנדרש כדי לתת תיקוני פחחות וצבע לרכב חשמלי.

לכן, אם אתם מחפשים פחחות לרכב בחיפה לרכב חשמלי, חשוב לוודא שהם יודעים איך לטפל לכם ברכב.

לסיכום, בתקווה שלא תצטרכו ללכת למוסך לעיתים קרובות, עדיין כדאי שיהיו לכם בשלוף פרטי קשר עם מוסך מורשה של טסלה לתיקוני פחחות וצבע ברמה גבוהה, בהתאמה מיוחדת לרכב חשמלי.

מוסך המיישרים בנשר הוא מוסך מורשה של טסלה לתיקוני פחחות וצבע, המקפיד לתת ללקוחותיו שירותים בסטנדרט הגבוה ביותר בתחום:

ציוד חדשני ייעודי לתיקוני צבע על בסיס מים, תיקון רכב חשמלי – עם כל התנאים שתוכלו לקבל במוסכי הסדר, כולל רכב טסלה חלופי לתקופת התיקון.

מחפשים מוסך פחחות וצבע לרכב חשמלי? דברו איתנו!

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ניכיון שיקים

לא מעט בתי עסק מציעים ללקוחות שלהם כיום את האופציה לשלם תמורת השירותים או המוצרים שהם מספקים בשיקים דחויים. על אף שהאופציה לשלם בשיקים דחויים

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: