פיגומי אלומיניום לעובדי בניין

תוכן עניינים

עבור עובדי בניין רבים, פיגומי אלומיניום הם כלי חשוב. עם זאת, הם יקרים ואינם זמינים בקלות במדינות רבות. זה הוביל לשימוש בפיגומי ברזל שהוא משתלם יותר ופחות מזיק. החומרים המשמשים לייצור אותו ניתנים גם למחזור. פיגומי אלומיניום הוצגו לראשונה בשנת 2011 וכעת הפכו לנוהג נפוץ בקרב חברות המשקיעות בבניית הבניינים שלהן באמצעות אלומיניום. פיגומי אלומיניום הם בחירה פופולרית של חוזק, גמישות ומשקל. גם פיגומי אלומיניום חסכוניים מאוד. על פי המכון האמריקאי לברזל ופלדה (AISI), האלומיניום לא רק חזק יותר אלא גם קל יותר מפלדה, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מבנים שצריכים לתמוך בעומסים כבדים, כולל גשרים, מבנים, פלטפורמות ימיות וכו'.

פיגומים – בניית רצפה זמנית

פיגומי אלומיניום הם סוג של בניית רצפה זמנית המשמשת בבנייה. הוא משמש לעתים קרובות בבניית יסודות וגגות כאשר החומרים הדרושים אינם נמצאים באתר או כבדים מדי להובלה. פיגומי אלומיניום יכולים להיות עומדים או נתמכים על בסיס, אבל הם צריכים להיות בנויים בגובה מקסימלי של 10 מטרים (32 רגל). פיגום האלומיניום קל משקל, עמיד בפני חלודה וקל לשינוע, מה שאומר שניתן להשתמש בו לפרויקטים מהירים או למקרי חירום. פיגומי אלומיניום משמשים לרוב ליצירת מבנים ארעיים, אך בשנים האחרונות הם הפכו למרכיב קבוע בבנייה. פיגומי אלומיניום אינם מוגבלים לפרויקטים של בניין מגורים ומסחר, שכן ניתן למצוא אותם במגוון תעשיות אחרות כגון ייצור רכב והנדסת תעופה וחלל. מגוון רחב של שימושים בפיגומי אלומיניום מאפשרים לו להיות חומר בנייה רב תכליתי.

פיגומי אלומיניום

פיגומי אלומיניום הם חומר בנייה קל וחזק. זה גם קל יחסית להתקנה. פיגומי אלומיניום מתאימים לסוגים רבים של עבודות בנייה וניתן להשתמש בהם במגוון דרכים שונות. זה קל משקל, מה שמקל על הובלה, אחסון, שימוש ותיקון. זה יכול לתמוך בעומסים כבדים מבלי להתכווץ תחת לחץ. קלות ההתקנה מאפשרת התקנה והסרה מהירה עם מינימום הפרעות באתר. קל לחתוך את החומר או לעצב אותו לצורות וגדלים שונים, מה שהופך אותו לחומר בנייה רב-תכליתי חסכוני ועמיד. פיגומי אלומיניום חזקים, עמידים ויעילים. יש לו שימושים רבים בבנייה ובמסגרות תעשייתיות. פיגום אלומיניום נמצא בשימוש נרחב באתרי בנייה בהם הוא מתקבע במהירות ומעניק יציבות. ניתן להקים את הפיגום תוך דקות ולהחזיק ימים או שבועות בכל פעם בהתאם לדרישות הפרויקט. אחד הדברים שבהם משתמשים בפיגומי אלומיניום הם גשרים תלויים, ולכן ישנם גשרים תלויים רבים באירופה שמשתמשים בפיגומי אלומיניום.

בבניית בית משתמשים בפיגומים כדי לבנות את המבנה עד שהוא מגיע לגובה הרצוי. באופן כללי, פיגומים הם מבנה זמני שהוקם כדי לתמוך באדם או מבנה והוא עשוי בדרך כלל מעץ או מתכת. פיגומים משמשים בבנייה ובתעשיות אחרות בהן לא רוצים לפגוע במבנים שמסביב על ידי הקמת ציוד כבד לפרקי זמן ארוכים. זה מאפשר לעובד להיות קרוב יותר למקום מבלי לדאוג לפגיעה בחלל העבודה הנוכחי שלו. עם זאת, הוא לא משמש רק בבנייה; ניתן למצוא אותו גם על גשרים, מסילות ברזל ואסדות נפט. פיגומים הוא מבנה זמני התומך בבניית מבנים, גשרים ומבנים נוספים. פיגומים קיימים כבר מאות שנים ונמצאים בשימוש נרחב בבנייה. נמצא כי השימוש בפיגומים במהלך בניית מבנים מפחית את הסיכון לפציעות עובדים בשיעור של עד 70%. על מנת להגביר את הפריון בענף הבנייה חברות משתמשות במערכות פיגומים בניהול ממוחשב. מערכות אלו מספקות עדכונים בזמן אמת על היכן נמצא כל חלק של פיגומים ומסייעות במניעת תאונות.

פיגומים משמשים בבנייה כמסגרת המסייעת לעובדים להגיע לאתרי בנייה ולעבוד בהם. זהו מבנה זמני העשוי מעמודי עץ או מתכת, כבלים ותומכים אחרים. מטרת הפיגומים היא לתת תמיכה להגבהת המבנה עד שהוא יציב מספיק לשאת את משקלו. פיגומים שימשו באופן מסורתי עם בניית לבנים, גבס, נגרות ואינסטלטורים – אשר נעשים כיום בדרך כלל באמצעות מנופים או כלי רכב אחרים. עם זאת, גם עם ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיה שהפכה את הבנייה למהירה ויעילה יותר – עדיין יש להשתמש בפיגומים בעת הקמת מבני בנייה גדולים מדי או כבדים מדי עבור שיטות בנייה מסורתיות. סוגים רבים של פיגומים זמינים בשוק, מהאתר הקבוע-

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »
אזרחות
חידוש דרכון רומני – איך עושים זאת?

לדרכון רומני יש יתרונות רבים ומגוונים. בין אם אתם מתכננים לעבור לגור ברומניה או באחת ממדינות האיחוד האירופי, מעוניינים להשקיע בנדל"ן במדינות אלו או פשוט רוצים ליהנות ממגוון היתרונות המשמעותיים של הדרכון הרומני, הנחשב לדרכון אירופאי לכל דבר, תוכלו פשוט להתחיל בהליך הנפקת הדרכון החדש שלכם. במידה ויש לכם דרכון רומני ופשוט עבר תוקפו, תוכלו לחדש אותו בקונסוליה הרומנית בישראל.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: