פרגולות אלומיניום של המרכז לפרגולות

תוכן עניינים

 

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הוא חומר גמיש וקל שניתן לעצב אותו במגוון צורות ודרכים, ובנוסף לכך הוא חזק מאוד ועמיד לשנים רבות. הוא אינו דורש תחזוקה מיוחדת והוא מאפשר עיצובים מיוחדים וצבעוניים. לכן הוא הפך לחומר נפוץ מאוד בקרוב מוצרים רבים ביניהם פרגולות. כאן נרחיב על פרגולות אלומיניום של המרכז לאלומיניום.

 

פרגולות אלומיניום של המרכז לפרגולות– מה היתרונות?

לפרגולות אלומיניום יש יתרונות רבים-

  • עמידות- האלומיניום הוא חומר חזק מאוד ועמיד שנשמר לאורך שנים רבות. מטרת הפרגולה היא לשמש כסוכך מפני צל או גשם ולכן היא חשופה לנזקי מזג האוויר השונים. האלומיניום עמיד בפני נזקים אלה ונשמר לאורך שנים רבות.
  • תחזוקה- האלומיניום אינו דורש תחזוקה מיוחדת. לעומת חומרי גלם אחרים מהם מייצרים פרגולות, האלומיניום שומר על צבעו וקל מאוד לנקות אותו.
  • עיצוב- האלומיניום הוא חומר גמיש וקל. בזכות תכונות אלה ניתן לעצב אותו במגוון דרכים וצורות. כמו כן, האלומיניום מתאפשר לצביעה בשלל צבעים וגוונים. כך תוכלו לעצב את הפרגולה לפי החלומות שלכם ולשלב אותה עם עיצוב הבית באופן המיטבי ביותר.
  • בלאי- הבלאי של האלומיניום הוא איטי מאוד. הוא חומר גלם שאינו מתכלה, אינו מפתח קורוזיה ואינו מחליד. תכונות אלה הופכות אותו לחומר אידיאלי עבור פרגולות.
  • מחיר- המחיר של האלומיניום הוא לא מאוד יקר. יחסית לעץ או ברזל, האלומיניום עולה פחות, נשמר לאורך זמן רב יותר ומספק תנאים טובים יותר.

 

פרגולות אלומיניום של המרכז לפרגולות- מדוע פרגולות אלומיניום הן הטובות ביותר?

אז הבנו את כלל היתרונות של האלומיניום כחומר גלם, אך מדוע הוא הפך לחומר אידיאלי עבור פרגולות?

אטימות

האלומיניום של חברת המרכז לפרגולות אלומיניום בחיפה מאפשר תחושת קירוי מלאה לפרגולה. לעומת סנטף שהאור חודר דרכו ואינו מאפשר אטימות מלאה, פרגולת אלומיניום אטומה לחלוטין ומאפשרת הגנה מקסימלית מהשמש. בצורה כזו, חלל הפרגולה יכול ממש להוות כמו חדר נוסף בבית. אנשים רבים חשים פרטיות רבה בזכות תכונה זו של פרגולת אלומיניום.

מיקום

פרגולת אלומיניום ניתנת למיקום בכל חלל אפשרי. תוכלו למקם אותה בחצר, במרפסת, על הגג ועוד. זאת בזכות משקלו הקל של האלומיניום. הוא אפשרי למיקום על גבי מקומות רבים ללא חשש מסכנת עומס וכבדות באותו המקום. פרגולות אלומיניום עברו אישור של מהנדסים ואדריכלים רבים.

שליטה בשלבי האלומיניום

פרגולות אלומיניום מאפשרות שליטה מלאה בזוויות של שלבי הפרגולה. כך תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים ששלבי הפרגולה יהיו פתוחים או סגורים. יש לכם טווח שליטה של כ-160 מעלות.

 

פרגולות אלומניום של המרכז לפרגולות– כמה זה עולה?

אין תשובה חד משמעית בנוגע למחירן של פרגולות אלומיניום. הסיבה לכך היא שהמחיר מושפע מגורמים שונים. לדוגמא, גודל הפרגולה. ככל שתבחרו בפרגולה גדולה יותר כך המחיר יעלה. לכן, בקשו הצעת מחיר לאחר שפרטי הפרגולה ידועים לכם, כמו מיקום, גובה, גודל ועוד. לאחר שכלל הפרטים יהיו בידכם תוכלו לקבל הצעת מחיר מפורטת ומדויקת.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
עורך דין
טיפים מובילים לבחירת עורך דין חדלות פירעון בחיפה

כאשר אתם עומדים בפני חדלות פירעון בחיפה, חשוב למצוא עורך דין חדלות פירעון מיומן שיוכל ללוות אתכם בתהליך המשפטי. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את עורך הדין המתאים לצרכים שלך. כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת, הנה כמה טיפים מובילים לבחירת עורך דין חדלות פירעון בחיפה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: