פריטת שיקים פייננס פרו

תוכן עניינים

 

אם לאחרונה קיבלת שיק דחוי כתוצאה ממכירת שירות מסוים, עריכת אירוע גדול ומשמח או מכל סיבה אחת שלא תהא- מאמר זה הוא בדיוק עבורך. פריטת שיקים היא כשמה כן היא, פריטת שיקים דחויים לכדי מזומן וישירות לחשבון הבנק שלך באופן מיידי וזאת כנגד מסירת השיק הדחוי שיפרע לכשיפרע.

פריטת שיקים עם חברת פייננס פרו ניכיון שיקים מסחריים מיועדת עבור מי מכם שקיבל את השיק הדחוי, וצריך לפרוע את השיק באופן מיידי. בין אם עקב בעיה נקודתית בתזרים המזומנים, בעיה נקודתית לעניין ההכנסות בחשבון או עקב הצורך בהוצאת הוצאות לא מתוכננות כגון הוצאות שוטפות בעסק, תשלום לספקים או תשלום משכורות לעובדים. הכלי הפיננסי הזה הוא למעשה כלי המספק אשראי, ונפוץ מאד בקרב המגזר העסקי, בעסקים קטנים כגדולים כאחד. זהו כלי פיננסי שמספק אוויר לנשימה, יעילות וחיוניות עבור העסק.

פריטת שיקים- האותיות הקטנות

כאשר גוף או עסק או פרט בוחר לבצע פריטת שיקים, הוא כאמור מקבל באופן מיידי את ערכו של שיק דחוי אל מול מסירת השיק הדחוי לידי הגוף המבצע את הפריטה. כמובן שפעולה זו מחוייבת בעמלה וריבית אותה גובה הגוף המבצע את הפריטה.

חשוב לציין, שפריטת שיקים היא פעולה פיננסית לגיטימית, חוקית ומתאפשרת בשוק החופשי היום. כמובן שכמו לעניין פעולות פיננסיות נוספות אחרות, ישנם גופים שאינם לגיטימיים שעוסקים בביצוע פעולות מאין אלו וכך גם גובות את לחמן בצורה המאופיינת להן. אך הם לא מאפיינים את מרבית השוק העוסק בכך, שהוא למעשה חוקי ונכון.

הגופים הלגיטימיים המתמחים בפריטת שיקים פועלים תחת החוק, הם מחוייבים לפעול בשקיפות ובהגינות אל מול חוק החוזים, החוק לאיסור הלבנת הון וכן פקודת השטרות. כמו כן, גופים אלו פועלים תחת רישיון בלבד ותחת פיקוחו האדוק של משרד האוצר.

פריטת שיקים- עמלות וריביות

העמלה הלגיטימית המשתלמת בגין פעולה של פריטת שיקים היא עמלה קבועה הנעה בין טווחים של 50 עד 200 שקלים לכל היותר. כמובן שגובה העמלה תלוי בגובה הסכום שמעוניינים לבצע פריטה בעבורו.

כאמור, בנוסף לעמלה ישנו גם תשלום של ריבית בגין פעולת הפריטה. הריבית משתלמת עבור הזמן החולף מיום קבלת הכסף ועד מועד פירעון השיק. כמובן שככל שישנו זמן רב יותר  בין אלו, הריבית גבוהה יותר. טווחי הריבים נעים בין אחוז אחד לחמישה אחוזים מסכום השיק לכל היותר. יכול שהריבית תהא מעט גבוהה יותר, אך זה תלוי בעיקר בגוף שבחרתם שיבצע עבורכם את הפריטה.

בכל מקרה של חוסר נזילות אשר דורש מכם לבצע פריטת שיקים, אל חשש. פעולת פריטת השיקים היא קלה, מהירה, נוחה והיום היא אפילו פשוטה. כיום פעולה זו היא נחלת הכלל, ומנת חלקם של עסקים גדולים וקטנים וכן אנשים פרטים. פעולה הפריטה מטיבה עם העסק, ומונעת את עיכוב ההתפתחות העסקית וכן מסייעת לעסקים לגדול ולהתפתח.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: