שירות הלקוחות בלחיצה אחת – ואתם שם!

תוכן עניינים

לקבל היום שירות לקוחות כמו שצריך בישראל לא יוצא תמיד בדיוק כמו שאתם מצפים. לא פעם יוצא לכם לחכות הרבה זמן על הקו, לקבל שירות שאתם לא באמת צריכים או לא מספק, ובכלל למצוא את הכתובת של הסניף או מספר הטלפון הנכון גם כן יכולה להיות בעיה רצינית. לא הייתם רוצים שיהיה מקום אחד בו תוכלו למצוא כל מוקד שירות רלוונטי שאתם מעוניינים ליצור איתו קשר – שירות לקוחות חצי חינם, שירות לקוחות סלולר, גז או אפילו סניף הבנק שלכם?

אז מה אפשר לעשות?

יש פתרון – אתר שירות בקליק מציע לכם להגיע לכל מקום שאתם צריכים  – סניפים של רשתות, חברות פרטיות, בעלי עסקים מקומיים, ארגונים ומוסדות ציבוריים והכל מהנייד! אין כבר שום צורך לקום מהספה ולחפש ספר טלפונים או להתקשר ל144 ולהמתין זמן רב לקבלת המידע שאתם צריכים – הכל נמצא כאן – באתר שירות בקליק!

אז בפעם הבאה שאתם צריכים לגשת אל שירות לקוחות חצי חינם או סניף הדואר שלכם – יש לכם לאן לפנות!

האתר שירות בקליק אסף למענכם את כל המידע הנצרך כדי ליצור התקשרות מהירה עם מוקדי שירות לקוחות, ארגונים ממשלתיים או עירוניים וחברות עסקיות. לכל חברה או מוסד יש דף בו תוכלו למצוא פרטי מידע רלוונטיים – מספר טלפון, כתובת עדכנית, מספר עסק, מייל, וואצאפ עסקי ואפילו עמוד פייסבוק ולינק לאתר הבית.

מוצאים את מה שאתם צריכים – בקלות וביעילות

חשוב מאוד לדעת מה אתם מחפשים וכמה זמן להקציב לזה. לפעמים יהיה זה נכון יותר להתקשר ולנסות לגייס מידע או לקבל שירות רק דרך נציג אנושי – כי יש כל מני פעולות שלא ניתן לעשות אותם דרך האתר או ללא תיווך של פקיד במוקד השירות. לפעמים יהיה זה הכי נכון והכי מומלץ לנסות ולבצע את הפעולות השונות באונליין דרך אתר הבית של החברה, כל מני פעילויות שתוך דקה אחת תוכלו לבצע אותם בכוחות עצמכם, בלי להמתין על הקו!

איך למצוא כאן דברים?

אז אם אתם צריכים למשל את שירות לקוחות חצי חינם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לקטגוריה של רשתות מזון ושיווק, לפנות לשם העסק או המותג המתאים, לחפש את הסניף הרלוונטי או הקרוב לביתכם ולנסות לדלות משם את כל הפרטים העדכניים והדרכים הרלוונטיות ליצירת קשר מהיר ויעיל.

האתר בנוי ומאורגן בצורה חכמה הנותנת לכל גוף ציבורי או פרטי את מלוא תשומת הלב ומלוא הדרכים האפשריות ליצור קשר בלי יותר מדי להתעכב על פרטים קטנים. גם למי שלא יודע כל כך להתעסק עם מחשב, ובמיוחד האוכלוסייה המבוגרת, יוכלו למצוא שם את מה שהם צריכים בצורה מאוד אפקטיבית.

אז למה אתם מחכים? הכנסו כאן ותמצאו את העסק או המוסד הציבורי שאתם מחפשים!

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מטען נייד
לעשות יותר בפחות: גאדג'טים שיעזרו לך לשפר את היעילות שלך

יעילות היא לא רק לעשות דברים נכון – זה לעשות את הדברים הנכונים בקלות ובעוצמה. כשהעולם מסתובב במהירות מסחררת, האמנות של להשיג יותר תוך כדי שימוש בפחות מעולם לא הייתה חיונית יותר. המולת חיי היומיום מזמינה אסטרטגיות חכמות וזריזות יותר כדי להתגבר על השעון המתקתק בהתמדה. ובכל זאת, כאן טמונה החידה: איך אפשר ללהטט בפסיפס המשימות שצובעות את ימינו מבלי להיכנע לציפורני הזמן?

קרא עוד »
משרד
הסודות שמאחורי הקלעים: איך עוזרת אישית יכולה להפוך לבלתי נפרדת מהמנהל

מאחורי כל מנהל מצליח, מסתתר לעתים קרובות גיבור לא מוכר – העוזר האישי. מאחורי ההמולה והתיאום מסתתרת סינרגיה ייחודית שאינה נראית ברובה, אך השפעותיה מתפשטות במסדרונות הכוח והתעשייה. העוזר האישי הוא אבן הפינה שעליה בנוי מבנה ההצלחה היומיומית של המנהל, ולעתים קרובות עושה את ההבדל בין הישרדות בלבד בסביבה תחרותית מחורבנת לבין ניצחון מרקיע שחקים.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: