פטור ממס הכנסה

תוכן עניינים

ישנן מחלות המזכות את המתמודדים עימהם בקבלת אישור פטור ממס הכנסה. לצערינו רבים הם האנשים שלא מודעים לזכויותיהם. הם ממשיכים לעבוד למרות מצבם הבריאותי ולשלם מחיר יקר על מס הכנסה. כדי למנוע זאת, כדאי להכיר את המחלות המצביעות על סיכויים גבוהים לקבלת פטור ממס הכנסה עקב מחלה.

למי מגיע פטור ממס הכנסה?

אם יש לכם התמודדות רפואית שמקנה לכם קרוב ל-90% נכות רפואית צמיתה או נכות זמנית שנקבעה לתקופה של חצי שנה לפחות, אתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה. הבעיה מתחילה כאשר אנשים מתמודדים עם מחלות והם אפילו לא חושבים שהם יכולים לקבל על כך פטור מתשלום המס. הם ממשיכים לעבוד, לשלם על טיפולים רפואיים, להיעדר מהעבודה ולהפסיד כסף מידי חודש. חבל. הסכומים הללו עשויים להצטבר לעשרות אלפי שקלים וחבל לוותר עליהם.

צוות בשביל הזכויות הפועל בתחום ומסייע למאות אנשים בעלי זכויות רפואיות לממש את זכויותיהם, בחר להנגיש לכם כאן מידע על המחלות המזכות באחוזי נכות גבוהים. ברגע שתכירו את המחלות הללו, אתם תדעו שהתמודדות עימן עשויה להצביע על זכאות בקבלת פטור ממס הכנסה לנכה. ואל דאגה, לא תצטרכו להפוך לנכים, אחוזי הנכות שתקבלו וההתמודדות הרפואית איתה אתם מתמודדים מספיקים.

 

פטור ממס הכנסה עקב מחלה – סיקור המחלות

כאן נסקור את המחלות הנפוצות שהתמודדות עימן מקנה אחוזי נכות גבוהים המזכים בקבלת פטור ממס הכנסה. נחלק את המחלות לקטגוריות ראשיות:

 

מחלות מסכנות חיים

ישנן מחלות מסכנות חיים שהמתמודדים עימן נאלצים לעבור טיפולים מתישים, להתמודד עם סכנת חיים ממשית ומחלות אלו בדרך כלל מזכות את המתמודד עימהן בפטור אוטומטי מתשלום מס הכנסה. דוגמא למחלה כזו היא מחלת הסרטן שהמתמודדים עימה מקבלים פטור אוטומטי והרכה מיידית בביטוח לאומי. זה יכול להיות אירוע מוחי, מחלות לב ועוד.

מחלות המפחיתות את איכות החיים

ישנן מחלות שהמתמודדים עימן חווים ירידה משמעותית באיכות החיים. זה יכול להיות דום נשימה בשינה, השמנת יתר ועוד.

מחלות ניווניות

ישנן מחלות שלא ניתן להחלים מהן על ספרי הרפואה ומי שחלה בה סובל מהידרדרות מתמדת במצב הבריאותי. מחלות כאלו עלולות להביא את החולה לניוון והגבלה משמעותית. מדובר במחלות כמוטרשת נפוצה, פרקינסון, ניוון שרירים ועוד.

מחלות אורטופדיות

בגיל המבוגר (ולא רק) רבים מתמודדים עם בעיות אורתופדיות המצריכות טיפולים רפואיים כמו ניתוח להחלפת ירך או ברך. טיפולים כאלו עשויים לזכות את המתמודדים עימהן בקבלת אישור פטור ממס הכנסה.  זה יכול להיות פריצת דיסק, מום מולד, בלט דיסק, סקוליוזיס ועוד.

 

דגשים חשובים

חשוב להדגיש כי גם אם אתם מתמודדים עם בן זוג שחלה או עם ילד שחלה, אתם זכאים לקבלת אישור פטור ממס הכנסה. גם השתלות איברים מזכות ועוד מגוון מחלות כמו מחלות נפשיות, או אפילו מחלות ילדות.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: