שייט בברלין: איזה שייט כדאי לבחור?

תוכן עניינים

על העיר ברלין

ברלין היא עיר שתמיד הייתה פתוחה לעולם, והפתיחות הזו באה לידי ביטוי באנשים ובסיפוריהם. ברלין היא העיר הגדולה ביותר בגרמניה ובירת מדינת ברלין. הוא ממוקם על נהר השפרה, כ-25 קילומטרים פנימה מהים הצפוני. אוכלוסיית ברלין מונה 3,517,000 (2015). באזור המטרופולין מתגוררים 4.5 מיליון תושבים (2015).

ברלין היא אחת הערים הפופולריות ביותר באירופה. זוהי עיר בעלת היסטוריה ותרבות עשירה. העיר שימשה ביתם של אנשים ואמנים מפורסמים רבים כמו ג'ון לנון, דיוויד בואי וג'וזף בויס. ברלין חולקה למזרח ברלין ומערב ברלין במהלך המלחמה הקרה. מזרח ברלין נשלטה על ידי ברית המועצות בעוד שמערב ברלין נשלטה על ידי בעלות הברית המערביות. ב-1990, לאחר עשרות שנים של חלוקה, פתחה מזרח גרמניה את גבולותיה למערב גרמניה לנסיעות ומסחר. זה הוביל לאיחוד מחדש ב-3 באוקטובר 1990 כאשר גרמניה המזרחית הפכה שוב לחלק ממערב גרמניה, כאשר בירתה הועברה מבון לברלין. העיר כוללת ציוני דרך איקוניים רבים כמו שער ברנדנבורג, בניין הרייכסטאג, גנדרמנמרקט. למידע נוסף על העיר ברלין.

נהר שפרה

נהר שפרה הוא נהר קטן בברלין, גרמניה. אורכו כ-2 קילומטרים והוא זורם מה-Grünewald לנהר Spree. הנהר נקרא גם "Spree-Nebenfluss" שפירושו "יובל Spree". לנחל שפרה אין גשרים שחוצים אותו, אך ישנם גשרים רבים שמחברים את גדות הנהר. את המפורסם מבין הגשרים הללו ניתן למצוא ליד שלוס שרלוטנבורג, אחת הטירות הגדולות בברלין. גשר זה נקרא "Kleiner Wannsee-Deich" והוא נבנה במקור כגשר רכבת לשימוש הציבור.

נהר שפרה הוא יעד פופולרי לסיורי שייט מאורגן על נהר השפרה בברלין. זוהי דרך מצוינת לעלות על המים, לראות את העיר וליהנות מאוכל מקומי. בברלין יש שפע של נהרות המציעים נופים ציוריים של העיר והארכיטקטורה שלה. נהר השפרה הוא אחד מהם. עוד נהר פופולרי להפלגות הוא נהר האוול, הזורם מאגם טגל לרובע ואנזה בברלין. הפלגות על נהר שפרה בברלין הן אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר. הנהר זורם בעיר וזו הזדמנות מושלמת להכיר את ברלין מנקודת מבט חדשה. השייט נמשך כשעתיים והוא עובר בכמה מהחלקים היפים ביותר של ברלין. אתה יכול לראות ציוני דרך מפורסמים רבים כמו מגדל הטלוויזיה, הרייכסטאג, שער ברנדנבורג ועוד מבנים חשובים רבים הממוקמים משני צדי הנהר.

נהר שפרה הוא נהר קטן בחלקה המזרחי של ברלין. הוא מתחיל מתעלת תלטו וזורם דרך העיר כ-9 קילומטרים. הנהר היה אטרקציה תיירותית פופולרית במשך שנים רבות. בעבר שימש כמקור מים לאספקת מי שתייה לברלין. כיום הוא משמש בעיקר למטרות בילוי כגון שיט בקאנו, דיג והליכה לאורך גדותיו. נהר שפרה הוא נתיב מים קטן וציורי בברלין. פעם הוא שימש כנתיב תעשייתי ותחבורה לסחורות, אך כיום הוא יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד. אם אתם מחפשים טיול יום מרגיע כדי להתרחק מההמולה של העיר, אז זה המקום המושלם ללכת אליו. ניתן לרדת על הנהר עצמו תוך כעשר דקות, אבל זה ייקח לכם הרבה יותר זמן אם תרצו לחקור את כל האטרקציות שעומדות על גדותיו. נהר שפרה הוא תעלה העוברת דרך ברלין. הוא אינו מפורסם כמו ה-Spree או Havel, אבל הוא מציע כמה מראות ייחודיים ומעניינים לראות. השייט מתחיל ב-Spree-Canal, שנמצא ליד אלכסנדרפלאץ, ויוצא דרומה דרך קרויצברג. לאורך הדרך תראו כמה גשרים יפים, כולל אוברבאומברוקה ושילינגברוקה. תוכלו גם לחזות בכמה מהמבנים האיקוניים ביותר של ברלין, כמו תחנת פרידריכשטראסה ופאלסט דר רפובליק. השייט נמשך כשעה עם מעט מאוד הליכה מעורב כך שהוא מושלם עבור אנשים שמחפשים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

עוד כתבות בנושא: