קבלת החזר מס

תוכן עניינים

 

גם לכם מגיע החזרי מס, אולי אתם לא יודעים את זה אבל הכסף שלכם יושב אי שם משרדי מס הכנסה. כדי באמת לקבל את הזכאות שלכם אתם צריכים לעבור תהליך שיכול להיות מעט קשה, אבל משתלם. תוכלו לבחור לעבור את התהליך לבד, או בליווי של איש מקצוע. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קבלת החזרי מס.

 

קבלת החזר מס – האם מגיע לכם החזר מס?

נגלה לכם סוד קטן? כמעט כולם זכאים להחזרי מס ואינם מודעים לכך. מי שזכאי להחזר מס הוא אדם, עסק, חברה או ארגון אשר ששילמו מס הכנסה שלא כשורה במהלך השנה. רק בסוף אותה שנה ניתן יהיה לבדוק האם אנחנו באמת זכאים להחזר מס או לא כיוון שהמס נקבע לפי הכנסה שנתית ולא חודשית. חוסר תיאום מס יכול לנבוע מסיבות שונות, כמו החלפת עבודה, שינוי במשכורת, אי הצהרה, טעויות בסעיפי ניכוי ועוד… אצל חברות החזר המס הוא יותר קריטי, תוכלו לקבל החזר מס עבור דברים שרכשתם לעסק, שכר דירה אצל פרילנסרים, והרשימה עוד ארוכה.

 

קבלת החזר מס – תהליך הבקשה

תהליך בקשת החזר מס יכול להיות מעט מסובך, בדרך כלל אתם תצטרכו למצוא את כל המסמכים הרלוונטים, טפסי 106, מסמכי ביטוח לאומי לעניין גמלאות, קרנות, קופות גמל ועוד… במילים אחרות אתם צריכים להוכיח את הזכאות שלכם, גם אם היא נמצאת 5 שנים אחורה. מדי שנה מפרסם מס הכנסה את רשימת הפטורים, והנקודות זיכוי לאותה שנת מס, על בסיס הנתונים האלה תוכלו לדעת מהי הזכאות שלכם. כאשר אנחנו פונים באופן עצמאי לגורמים כל כך גדולים כמו רשות המיסים אנחנו יכולים להיכנס לתוך בור די גדול… בדיוק בגלל זה תוכלו לפנות לאנשי מקצוע כמו יועצי מס, רואי חשבון ולעיתים גם נצטרך עורכי דין אשר ילוו אותנו בתהליך. כאשר התהליך נמצא מול איש מקצוע הוא הרבה יותר פשוט, הרבה יותר מהיר והרבה יותר יעיל.

 

קבלת החזר מס – אף פעם לא מאוחר מדי

היופי בהחזרי מס שניתן לקבל באתר כאן  הוא שאלף כל אתם מקבלים סכום גדול במכה אחת, ולרוב לא ידעתם שאתם זכאים לו בכלל. הדבר השני הוא שאתם יכולים לקבל החזר מס רטרואקטיבית. אתם יכולים לבדוק שש שנים אחורה אם  אתם זכאים להחזר מס, וכל עוד התקופה היתה בשש שנים האחרונות אתם זכאים לקבל החזר מס. ישנה התיישנות ומגבלת זמן על הגשת דו"חות למס הכנסה, לכן חשוב לעבוד מול בעל מקצוע שמכיר את כל החוקים התקפים להחזרי מס כמה שיותר מהר. בין אם אתם שכירים ובין אם אתם עסק, סביר להניח שאתם כל חודש בחודשו מסתכלים על המשכורת ורואים את הסכום שאתם מפרישים למס הכנסה, קצת חורה לראות את זה. אל תצפו שמס הכנסה יגיע אליכם ויגיד שהוא חייב לכם כסף, זה לעולם לא עובד ככה. הבקשה צריכה לבוא מכם, ובאותה פעימה נגיד כי תמיד עדיף שמס הכנסה יהיה חייב לכם ולא הפוך.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: