גישור גירושין בחיפה

תוכן עניינים

גישור גירושין בחיפה הוא תהליך המתאים לכל השכבות והמגזרים. גירושין הוא דבר שלא פוסח על אף אוכלוסייה ולצערנו גם לפי הסטטיסטיקה כל זוג שלישי מתגרש. גישור גירושין בחיפה נועד כדי להעניק לכם מענה מהיר (והרבה פחות יקר בהשוואה להליכי משפט) כדי להגיע לפתרונות בנוגע לכל הסוגיות בהן קיימות מחלוקות. הגישור נעשה על ידי מגשר מקצועי ומנוסה, הכשרתו והשכלתו של המגשר נוגעת גם בתחומי המשפט.

 

באילו נושאים נוגע גישור גירושין בחיפה?

גישור גירושין בחיפה נוגע במספר נושאים המשתנים בהתאם למחלוקות בין בני הזוג. הנושאים יכולים להיות מגוונים, החל מנושאים כלכליים ועד אי הסכמה בנוגע לבית הספר בו ילמד הילד. המטרה היא ליישב את המחלוקות ולהבין את הצד השני. לכל זוג יש את הסיבה שבגללה הם בחרו להפריד כוחות ולפנות כל אחד לפרק חדש בחיים. המגשר מכיר את בני הזוג, שומע את המשקעים שלהם מהעבר, שומע את הבעיות של כל צד בגרסה שלו וכמו כן, גם יחסים עם המשפחה המורחבת. כל הנתונים האלו עוזרים למגשר לייעץ ולשמוע את הצדדים מנקודת מבט ניטרלית. שימו לב, המגשר לא מחליט ואומר לכם מה לעשות, הוא שומע את שני הצדדים ומעניק כלים להתמודדות באמצעות טכניקות שונות ודרכי פעולה קונקרטיות להמשך התהליך והחיים עצמם. הנושאים הנפוצים בקרב גישור גירושין בחיפה הם: משמורת ילדים, מזונות וחלוקת רכוש. 

 

מה חשוב לדעת?

הליך גישור גירושין בחיפה הינו חסוי לגמרי כדי לשמור על פרטיות בני הזוג, אין שום תיעוד בפומבי של כל מה שקורה בפגישות. המטרה היא להעניק את הביטחון המלא לבני הזוג לדבר בחופשיות על סוגיות שאולי הם אפילו פחדו לדון בהם עוד טרם הגירושין. הגעה להסכמה מחייבת שיתוף פעולה של בני הזוג והבנה מוחלטת של השלכות משפטיות במקרה שלו (הכוונה היא אופן התהליך בבית משפט). כמו כן, המגשר מעניק לכם את הידע הנדרש לצורך הסתגלות חלקה יותר לחיים שכבר אינם משותפים, מעבר לדירה אחרת, לראות את הילד מספר ימים בשבוע ועוד. כל "תופעות הלוואי" של גירושין יכולות לצוף בקלות והן מעוררות זעם וכעס רב כלפי הצד השני, בשביל לעבור את התהליך בצורה ידידותית תוך הבנה של הצד השני והכרה בטובת הילד יש לפנות לבעל מקצוע.

 

יתרונות גישור גירושין בחיפה

  1. תקשורת – גישור גירושין מעניק לכם את הכלים לתקשר אחד עם השנייה על אף כל המחלוקות. בזכות הקניית הרגלי תקשורת בריאה תוכלו להתמודד עם קונפליקטים עתידיים. בנוסף, באמצעות תקשורת בריאה יש לכם חופש בריאה רחב יותר ואינכם תחת מערכת המשפט.
  2. עלויות – מבעד לכך שבגישור מי ששולט בתהליך הם בני הזוג ולא המשפט, גם עלויות הגישור הן נמוכות יותר מאשר עלויות בבית המשפט. 
  3. פתרון – גישור גירושין מסתיים בפתרון כל הנושאים שעלו ללא התערבות של בית המשפט כאשר שני הצדדים בהסכמה. 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: