חותמים ועובדים אונליין

תוכן עניינים

התפתחות הטכנולוגיה שיפרה לנו דברים רבים. ביניהם הצורך במילוי טפסים ידניים. טפסים ידניים מבזבזים כסף רב, זמן, הם פוגעים בסביבה ותופסים מקום רב במשרדים. הטפסים הדיגיטליים הפכו את מילוי הטפסים לפשוט יותר.

 

 

מדוע כדאי לעבוד עם חתימה דיגיטלית?

 

חתימה דיגיטלית היא מעין תעודה בה יש חתימה ייחודית לכל אדם. החתימה הדיגיטלית מונפקת בתהליך זיהוי אישי. החתימה הדיגיטלית קבילה בבתי משפט, היא אינה ניתנת לזיוף והיא בעלת רמת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר.

עבודה עם חתימה דיגיטלית הופכת את סביבת העבודה שלכם ליעילה ומתקדמת במיוחד. כך תוכלו לקבל בקלות ובמהירות חתימה על מסמך pdf מקוון ללא צורך בהדפסת הטופס, שליחתו וקבלתו מחדש.

מה היתרונות של טפסים דיגיטליים?

לטפסים דיגיטליים יש מספר יתרונות ברורים על פני טפסים ידניים-

·        יעילות- יעילותם של טפסים דיגיטליים עולה בהרבה על טפסים ידניים. לעומת טפסים ידניים המצריכים הדפסה, עריכה ותיוק, הדפסים הדיגיטליים נמצאים במחשב ותוכלו פשוט לבחור בהם כל פעם שתצטרכו.

·        שליחה בכל זמן ובכל מקום- מילוי טפסים ידניים יכול להיות דבר לא פשוט. לשם כך יש שתי אפשרויות, הראשונה היא פגישה פיזית עם העובד. במקרה שאין אפשרות לפגישה כזו ניתן לשלוח לו את הטפסים בפקס, לחכות שימלא אותם ויפקסס אותם חזרה. לשם כך יש להיות ליד הפקס ולקבל את השליחה. כאשר מדובר בטפסים דיגיטליים ניתן לשלוח ולקבל את הטפסים בכל זמן ובכל מקום ללא בעיה.

·        אבטחה- אנשים רבים חוששים שהימצאותם של פרטים אישיים המופיעים בטפסים הדיגיטליים ברחבי הרשת יכולה להיות מסוכנת. אך כל הטפסים הדיגיטליים נשלחים באופן מוצפן ונשמרים בענן עם אבטחה ברמה גבוהה מאוד. לכן, הם יותר בטוחים מטפסים ידניים המתויקים במשרדים.

·        יתרון סביבתי- הטפסים הדיגיטליים עוזרים בשמירה על הסביבה. על כך נרחיב בהמשך.

 

 

מהו חוק חתימה דיגיטלית?

חוק חתימה דיגיטלית, נכנס לתוקף בשנת 2001. החוק למעשה נתן תוקף חוקי לחתימה דיגיטלית ובזכותו הסכנות לשליחת טפסים דיגיטליים צומצמו. בזכות החוק נקבעו סטנדרטים המעניקים ביטחון ואמינות בתהליך של העברת טפסים דיגיטליים.

בזכות חוק זה נקבע כי החתימה הדיגיטלית ייחודית לכל אדם. החתימה מאפשרת זיהוי של בעל החתימה והיא ניתנת לשליטתו הבלעדית. כמו כן, החתימה הדיגיטלית מאפשרת לזהות שינויים שבוצעו בטופס הדיגיטלי לאחר מועד החתימה.

 

 

כיצד זה תורם לאיכות הסביבה?

טפסים ידניים הם טפסים העשויים מנייר. בתהליך ייצור הנייר כורתים עצים רבים, מרסקים אותם וגורסים אותם לשבבים. העצים מייצרים עבורנו חמצן בתהליך הפוטוסינתזה והם משמעותיים עבור הנשימה של בני האדם. על ידי שימוש בטפסים דיגיטליים, השימוש בנייר פוחת באופן משמעותי וכך אנו שומרים גם על הסביבה.

איזה עוד דברים אפשר לעשות אונליין?

מלבד שליחת טפסים וחתימות אונליין, ניתן גם לשלוח חשבוניות אונליין. חשבוניות אונליין הן למעשה מסמכים חשבונאיים ממוחשבים וחתומים באופן דיגיטלי, המוכרים באופן מלא על ידי רשות המיסים. בזכות החתימה הדיגיטלית תקבלו העתק ייחודי שלא ניתן להעתקה או לזיוף. חשבוניות אונליין מופקות בקלות באינטרנט על ידי תוכנה או שירות מקוון, כמובן בהתאם להוראות החוק.

חשבוניות אונליין מהוות תחליף פשוט וקל לפנקסי חשבוניות ולקבלות. 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
כלי עבודה
בחירת כלי העבודה הנכונים- המומחים של פולק

אם בעבר רק אנשי מקצוע היו משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ידוע כי כיום כמעט כל אדם צריך כלי עבודה משלו לשימוש אישי. השימוש בכלי העבודה הוא דבר נפוץ ביותר במגזר הפרטי ולא מעט נשים וגברים משתמשים בכלי עבודה עבור צרכים שונים. בין אם מדובר על הצורך לתלות תמונה, בין אם מדובר על צורך להרכיב רהיט כלשהו שנרכש, בין אם מדובר על הצורך לתקן משהו שנשבר בבית ועוד. לכן, כדאי שיהיו כלי עבודה בבית ויותר מזה, כדאי שכלי העבודה שיהיו בבית יהיו איכותיים, נוחים וקלים לשימוש ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש בצורה טובה כלי עבודה, שישמשו אתכם היטב לכל צורך או מטרה.

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: