עידו עוז מחברת חכם משכנתאות: איך תוכלו לשפר את תנאי ההחזר של המשכנתא?

תוכן עניינים

עידו עוז מחברת חכם משכנתאות מציע לאנשים פתרונות לשיפור תנאי ההחזר של המשכנתא למקרים שבהם ההתחייבויות הקודמות שלכם מכבידות עליכם מבחינה כלכלית. רוצים לדעת מהן האפשרויות העומדות לפניכם? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע בנושא 

איחוד הלוואות

יש לכם התחייבויות קודמות כמו חיובי אשראי והלוואות למטרות אחרות? באפשרותכם לעשות איחוד הלוואות כדי לרכז את כל ההוצאות שלכם למקום אחד. עידו עוז מסביר שאיחוד הלוואות הוא קבלת משכנתא אחת מהבנק, שבאמצעותה אתם מכסים וסוגרים את כל ההתחייבויות וההלוואות הקודמות שלכם מכל המקומות האחרים, ונותרים עם הלוואה אחת גדולה שאתם משלמים רק לבנק. כלומר גם אם הייתה לכם הלוואה על רכישת רכב חדש, הלוואות חוץ בנקאיות, מינוס בבנק או התחייבויות אשראי קודמות, את כל אלו אתם משלמים במקום באמצעות המשכנתא החדשה עד לפירעון מוחלט של כל החובות, וההתחייבות היחידה הנשארת לכם היא לבנק שנתן לכם את המשכנתא. 

איחוד הלוואות עוזר לאנשים לנהל טוב יותר את כל ההוצאות שלהם, משום שקל יותר לעקוב אחר הוצאה אחת קבועה מאשר על כמה הוצאות ממקורות שונים. כמו כן, בעת קבלת המשכנתא תוכלו לקבוע את גובה ההחזר החודשי כדי שתוכלו להתחייב לתשלום חודשי שאתם יכולים לעמוד בו מבלי לקרוס תחת העומס הכלכלי, ולהחזיר את תזרים המזומנים החודשי להיות חיובי.

מחזור משכנתא

יש לכם משכנתא שאתם רוצים לפרוס מחדש בתנאים חדשים? גם זאת אפשרות שאתם יכולים לבחור בה. מחזור משכנתא הוא אפשרות שלקוחות בוחרים בה כאשר השינויים בהחזר החודשי הנובעים מאינפלציה או כל שינוי אחר במצב הכלכלי והאישי גורמים למועקה ולחיים בדוחק כלכלי רב, אם כי כל אחד יכול לנקוט את הצעד הזה בכל שלב בדרך. בתהליך זה, שדומה קצת לאיחוד ההלוואות שהזכרנו קודם לכן, אתם מקבלים מהבנק משכנתא חדשה שבאמצעותה אתם פורעים את המשכנתא הקודמת, ונשארים עם משכנתא אחת הכוללת את כל הסכום שנותר לכם לשלם, בפריסה מחודשת ובתנאים חדשים. 

מחזור משכנתא מאפשר לכם לקבוע מחדש את גובה ההחזר החודשי ואת תקופת ההחזר, כדי שתוכלו להתאים אותם למצב הכלכלי שלכם. יש אנשים הבוחרים דווקא להגדיל את סכום ההחזר החודשי כדי לקצר את זמן ההחזר, אך יש לשים לב שאתם מצליחים לעמוד בו בכל חודש. עידו עוז מסביר שבמחזור משכנתא אפשר גם להגדיל את סכום ההלוואה אם צריך, או לחלק מחדש את היתרה מהמשכנתא הקודמת. כמו כן אפשר למחזר חלקית את המשכנתא ולשנות בה כמה ממסלולי הריבית, ולפעמים המחזור כרוך בתשלום על פירעון מוקדם.

שיפור תנאי ההחזר החודשי – רק באמצעות המומחים

לא בטוחים איך אתם יכולים לשפר את תנאי המשכנתא שלכם? אל תהססו לפנות לעזרה של המומחים. עידו עוז מסייע ללקוחות מכל הארץ לקבל משכנתא חדשה לרכישת דירה, וגם לשפר את התנאים של משכנתא קיימת לפי הצורך האישי והמצב הכלכלי של כל אחד. באמצעות בדיקה מקיפה של רמת ההשתכרות שלכם, התחייבויות קודמות וצפי לשינוי במצב הכלכלי שלכם בעתיד, תוכלו למחזר את המשכנתא שלכם או לאחד הלוואות כדי להתאים את ההחזר החודשי למצבכם האישי.

סיכום

בעלי משכנתא יכולים לשפר את תנאי ההחזר שלהם באמצעות פעולות כמו איחוד הלוואות או מחזור משכנתא. עידו עוז מסביר שכדאי להתייעץ עם יועץ משכנתא מקצועי בנושא, כדי לבדוק מהו הפתרון הטוב ביותר למצב האישי שלכם ולהתאים את התנאים ליכולות הכלכליות שלכם.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אפליקציה או אתר איקומרס?

בעידן הדיגיטלי המתקדם שאנו חיים בו, לקוחות משתמשים במגוון מכשירים ופלטפורמות שונות, כך שכל בעל עסק שמעוניין למכור את מוצריו או שירותיו באופן מקוון מבין

קרא עוד »
השתלת שיניים בחיפה

  השתלת שיניים הפכה לאחד התחומים המובילים ביותר ברפואת שיניים. התחום מתפתח וכיום קיימות שיטות רבות וטכנולוגיות חדשניות מאוד לביצוע השתלת שיניים. השתלת שיניים  נחשבת

קרא עוד »

עוד כתבות בנושא: